Pages

21.12.10

YUMURTA GENÇLİĞİN İSYANIDIR!

  Bundan tam 1.5 yıl önce, nasıl olduğunu benim de anlayamadığım bir şekilde, sevgili devletimiz, biz, edebiyat ve fen fakültesi öğrencilerine öğrenim dönemimizle paralel  olarak yürüteceğimiz, ücretsiz formasyon dersi alma hakkını vermiş-ti. 1.5 yıl boyunca her Cumartesi sabah sabah kalkıp (akşam kalkılmaz tabi), okula gidip (okul dışında ders nerde olcak zaten), yılda 4 kez olmak üzere sınavlarına hazırlanıp formasyonumuzu tamamlamaya çalışıyor-duk. Sonra günlerden bir gün (birkaç gün önce), öğrendik kiii, eğitim fakültesinde öğretmenlik yapmak üzere öğrenim gören öğrencilere karşı haksızlık olacağı iddiasıyla, Danıştay'ın aldığı bir karar üzerine formasyon hakkımızı elimizden almışlar. Vizesini bilem olmuştuk. Ayrıca 100 bekliyordum. Güler misin, ağlar mısın? Şimdiiii, bir sorum var;

 -Kim vericek benim öküz gibi sınavına çalıştığım gecelerin, her Cumartesi tatil tatil sıcak yatağımdan çıkıp yollara düşmemin, bastığım akbillerin, aldığım AA'ların, kurduğım öğretmenlik hayallerimin hesabını????

Saygılar(!)

YUMURTA GENÇLİĞİN İSYANIDIR.

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...