Pages

13.12.10

Daily Stuff Vol. 2

  Ailemizin sapığı, burdan sana sesleniyorum! Kardeşim senin derdin nedir? Mal mısın? Anlayamıyorum ki arayıp arayıp "I want to play a game" tonundaki sesinle "Naaaaabeeerrrrr?" diyince noluyor ki? Bir tür yoga etkisi mi gösteriyor ya da kendi çapında nirvanaya filan mı ulaşıyorsun, çözemedim. Arama lan bidaaaa!

  Geçici evimizin mutfağında, pardon kutup dairesinde, ağzımdan duman çıktı! Evet, şok oldum ben kendim şahsen ve bizzat. Anneme birşey söylüyordum ki önümden beyaz beyaz bişeyler geçti gibi oldum, baktım, ağzımdan buhar çıkıyo. Evin içindeyken başıma ilk defa geliyor böyle birşey.. Çok yanlış. Ellerimi yıkadıktan sonra da bir 10 dk kadr hissedemiyorum kendilerini. Ha bir de karar verdim, bahara kadar yıkanmıcam, evet.

  Ne ders çalışıyorum, ne birşey. Ohh.. İlla yumurtanın kapıya dayandığı o geceki sıçtın mavisini görmem gerekiyo sanırsam. Aman upuuzunn textleri de hiç okuyasım gelmiyo ki bi de. Önce bir hepsinin birikmesi, acıcık zamanının kalması, napıcam yarebbim diyerek o site senin bu site benim critic aramam filan gerek. Anca o zaman..

  Arkadaşım mesaj attı dün, komikti baya: Türk olmak; yemek yediği kaşığı tatlı yemeden önce yalayarak temizlemek, "Boyalıdır, dokunmayınız!" yazısını gördüğünde parmağıyla kontrol etmek, belli bir yaşa kadar biber dolmasının içini yiyip dışını bırakmak (hala yaptığım şey) ve yok cevabına "Hiç mi yok?" diye karşılık vermekmiş. Ha bir de önceden şunu duymuştum; tüp, gaz kaçırıyor mu diye kontrol ederken çakmak kullanan tek insan, Türk insanıdır diye. Bence diğer milletlerin de alışkını olduğu absürd davranışlar vardır. Mesela İtalya'da (muhtemelen tüm Avrupa'da da) ayakkabılarıyla eve girip, aynı yerlere bir de yalınayak basıyorlardı. Iyk. Hiç steril değil, cık cık cık. Hiçbiri olmazsa, başlı başına bir "Eau De Toilette" efsanesi var canım...

  Kısa günü karı -> kırdığım çay bardağı, sonrası yediğim fırça. İyi ki züccaciyecide filan çalışmıyorum yoksa maaşımın 3'te 1'ini oraya yatırmam gerekeceğinden şüphem yok, hehe.
  Günün sloganı -> Hayat işte.. Uykun gelsin diye hayaline giren koyunları, uykun kaçsın diye hayatına giren öküzleri sayarsın! (BA-YIL-DIM)
  Günün atfı -> "It feels bad. Worse than you think."

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...