Pages

28.12.10

Doğum günün kutlu olsun küçük meleğim =)


  9 yıl önce bugün, annemin hastanede bulunması ve benim onun yanında kalmama izsin verilmemesi yüzünden onun bunun evinde kaldığım günlerden birinde, öğlen 12 civarı babamdan gelen bir telefonla hayatım,-evet bir bakıma- değişti. Zeynep kardeşin doğdu! İlk sorum nedense; "Sarışın mı, esmer mi?" olmuştu. Bembeyaz bişeymiş meğersem, patiska gibi teni, sapsarı saçları, masmavi gözleri olan adete meleğimsi bir varlıktı kız kardeşim. Yıllar sonra, bugün, 9 yaşına basıyor bile. Lan zaman ne çabuk geçiyor hakkaten, yaşlanıyoruz yaa!

  Ömrün boyunca herşeyin en güzeli seninle olsun bitanem, seni çok ama çok seviyorum. Kimi zaman beni delirtsen de, çileden çıkartsan da, daha 2 dakika önce topladığım yerleri dağıtsan da, bana pabuçları aratmayacak küçük dilinle karşılık versen de sen benim küçük cadımsın, canımdan çok seviyorum seni. Küçücük yüreğindeki, o kocaman umutların hiç kaybolmasın, hiç bir zorluğun seni yıldıramayacağı kadar sağlam bir karaktere sahip ol, herkes özensin sana. Eşsiz ol (ki zaten öylesin). Her ama her şey gönlüne göre olsun, bütün güzellikler ömrün boyunca hep yanında olsun. Sağlık, mutluluk, başarı, huzur, para, sevdiklerin ve biz-ailen, hep seninle birlikte olsun inşallah güzeller güzelim. Her gelen yeni yaşın birbirinden güzel olsun tatlım, iyi ki varsın , iyi ki doğdun, iyi ki benim kardeşimsin...

  Seni çok seviyoruz...

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...