Pages

21.12.10

Daily Stuff Vol 4.

  Bu hafta gezme haftası oldu, oh ne güzel. Kadıköy'de Hatay dürümü, Kumkapı'da lahmacun ımmm... New's Moon diye bir yer var, benden tavsiye kimse gitmesin oraya. Harcayacak fazladan parası olana sözüm yok tabii. Bir tabak makarna 20 tl, kola 8 tl, çay 7 tl, ordan kaçmaya çalışmanın yarattığı adrenalin paha biçilemez! Baya bir yağmur yedik, ıslandık, saçım başım birbirine girdi filan. Kumkapı'da da rüzgardan uçuyordum az kalsın. Ama rüzgarı çok seviyorum, hele de ılık oldu mu... Nedense özgür hissettiriyor beni, sanki kuşlar gibi rüzgarı kanatlarımın altına alıp ayaklarımı yerden kessem, uçacakmışım gibi.. (Çok da kanadım varmış gibi)




  Kadıköy iskeledeki şemsiyeci Altay Meçhul'e buradan selam ve sevgilerimi yolluyorum!




  Ordan burdan koli toplama maratonu yeniden start aldı! 4 gözle, kara kara inşaatının tamamlanmasını beklediğimiz yeni evimizin sıvasını yapmaya başladılar ya biz de yeniden ev toplama çalışmalarına başladık yavaştan. Uzun bir süre koli filan görmek istemiyorum artık.

  Bir ülkenin toprakları üzerinde huzurunla yaşayabiliyorsan, o ülkenin değerlerine -diline, yönetim biçimine vb.- karışmayacaksın, beğenmiyorsan da bas git kardeşim! Ne özerkliğiymiş, ne başka dilde tabelaymış felan?! Sen kimin ülkesini kimin elinden almaya çalışıyorsun densiz! Da get!

  Finaller yaklaşıyor. Hiç ders çalıştığım yok. Ders çaşılmak mı? Ders çalışmak ne arar la Zeynep'te? Oh yandan vol 2. Yakında kapıya dayanması beklenen yumurta yolda, geliyor.
 


  Bir de çöpçatanlık projesi yürütüyoruz bu sıralar, bakalım başarılı bir sonuç elde edebilecek miyiz...






  2 yanımdaki, 2 azı dişimin içi belediye çukuruna döndü. Ne sağ tarafımla birşeyler yiyebiliyorum, ne sol tarafımla. Tavşan gibiyim, oh yandan vol 3. Çok büyük bir dişçi fobim yok ama hani yıllarca gitmesem de aramam yani. İnsanlar niye çok korkarlar ki dişçiden? Çoğununki önyargı bi de. Ya da başka insanlar hep korkarlar diye midir onların da korkmasının sebebi? Formasyon dersinde buna benzer birşeyler öğrenmiştik; "Dolaylı Güdüleme" miydi neydi, formasyon dersimizi elimizden almasalardı daha iyi bilebilirdim tabi! Evet. Çok kızdım. Hala da kızgınım!

  Bahar gelsin artık, bahar şenliklerine gitmek istiyorum.

Günün sloganı -> Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you, but nobody knows how many time you were fucked!
Günün şarkısı -> Incubus - I miss you (Biri de bana I miss you dese keşke)

20.12.10

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...