Pages

22.12.10

Daily Stuff Vol 5.

  Çok özlediğim, en yakın arkadaşlarımdan biriyle sohbet emek, yanyana sıcak çikolata içmek ve desperate housewives moduna girmek keyifliydi.

  Dan Brown'un hanidir ele geçiremeyip de okuyamadığım son kitabı Kayıp Sembol nihayet elimde! Ouw bebeğim, seninle çok hoş vakit geçireceğiz. Hem bir an önce okuyayım istiyorum seni, hem de bitmek bilme please.

Muammer İnce'nin, Nimet Çubukçu'ya atfen yazdığı Andımız - the new edition'a ba-yıl-dım!

"Umursamamak" Huxley'e göre hayatın felsefesiymiş, bunu herkes çözemezmiş.

Romantik şarkılar! Sizden nefret ediyorum, hele "Ugly", sen ne berbat hissettiren bir şarkısın öyle!

  Geçen hafta bugün, soğuktan tir tir titremekteydim, bugünse üzerimdeki incecik bluzle sokakta yürüyordum. Ne ilginçsin sen hava durumu, ey Mikail aleyhisselam, nolur hava, kış sonuna kadar böyle olsun.

  Yine 6 saatllik aramız vardı bugün. Çok bekliyoruz son derse girmek için ama yine de bugün okula gelmekten en çok zevk aldığım gün. İstikametimiz Taksim'di yine. Günümün en çok güldüğüm anı, canım arkadaşımın Tabu'da; "Gözleri çok iyi gören bir kuş türü" olarak verilen ipucu üzerine, heyecanlı bir şekilde; "Yarasaaa!" diye bağırdığı andı. Hahaha.

  Haberlerde, bilmemkaç trilyonluk yılbaşı çekilişi hakkında kendisine yöneltillen bir soru üzerine; "Valla bizim çokta gözümüz yok, yeteri kadar çıksın, yeter." diyen vatandaşımıza buradan selam ve sevgilerimi yolluyorum.


Günün atfı -> "Bir arkadaşa bakıp çıkıcam" gibi olmasın ama. (Esprilerine hayranım bebeğim)
Günün sözü -> I am on the outside, I am looking in, I can see through you, see your true colors, inside you are ugly.
Günün şarkısı -> Incubus - Mexico

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...