Pages

17.2.11

Daha ne olduğunu anlayamadan mimlenmişimmm!

İremcik beni mimlemiş. Mim konusu da; küçükken olmak istediğiniz çizgifilm kahramanı.


  Ben küçükken hep Winnie The Pooh'taki mevzu bahis ayıcık pofuduk Winnie olmak isterdim. Şişman ve erkek olmasına rağmen bayılırdım ona. Belki de arkadaşlarıyla birlikte yaşadığı ormanın üzerimde yarattığı etkiden dolayıdır, büyülenmiş gibi izlerdim. Hem hayalini bile kurmuşumdur aynı o ormana benzeyen bir yerde bir dağ evimin olmasının. Dostluk ilişkileri de çok kuvvetliydi onların, hep biraraya gelip bal partisi filan veriyorlardı Tiger, Piglet, Iyor, Tavşan filan. Tavşan'ı çok sevmezdim. Orda gördüğüm altın sarısı balın da gerçek baldan farklı bi tadı olduğuna inanmışım hep. Bi de her gördüğümde yiyesim gelirdi Winnie'yi. Çoook tatlı değil mi ama ya hehe.

Şimdi ben de başkalarını mimlemek zorunda değilimdir heralde, hala çözemedim ahaha.

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...