Pages

14.1.11

Hayat bi hazır çorba olsa?

Çok pis hazır çorba yaparım.

Bu akşam hazır çorba yapıyordum, "Yahu olay ne kadar da kolay" dedim. Nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama, bi toz hazırlıyor adamlar, herşey içinde. Tek yapmam gereken şey üzerine su koymak. Sonra sihir gibi birşey oluveriyor, görüntüsü, kokusu, miktarı, yoğunluğu, tadı, herbişeyi değişiveriyor. Hayat da bi hazır çorba olsa ya. Nasıl olurdu acaba? Defterlerimin, kitaplarımın üstüne su döksem, hepsi karışıp çorba olsa, bi içsem, hepsini öğrensem filan. Bi yer olsa, herşeyin toz halini satsa, birazına su koysam hayalimdeki erkek olsa, diğer birazına su koysam, deste deste para olsa, başka bi birazına su koysam, roman sınavında çıkcak sorular olsa filan falan. Ahaha hayal dünyam çok geniş meeenn. Ama ama, güzel olmaz mıydı? Bence olabilirdi, evet. Belki bunlar çok ütopik oldu kabul de, bari en azından bir toz olsa da üstüne su döksek, etli sarma dolması oluverse? Hadi ama ya, bari onu yapın! Teknoloji mi ilgilenir bu konuylan? Ahh ah, sınav döneminin psikolojim ve ruh sağlığımın üzerinde yarattığı değişikliklerle, böyle saçmalayabilme ve şizofrenikleşme potansiyelimin  ne kadar fazla olduğunu anlamış bulunuyorum. Ay ne de güzel saçmalarım ben. Nezir de bana saçmalıcak yarınki sınavda. Amaaann olursa olur, olmazsa olmaz canım. Hiç olmadı büte kalırım hem, nolcek? En azından taşınmak için kara kara şafak sayarken, bi değişiklik olur. Yine telaş ederim, streslenirim, biraz çalışmaya çalısır, okula giderim, arkadaşceğizlerimi görürüm falan. (Şimdiden kaderlerini belledim ahah hatta nihahaha) Aaa iyiymiş lan haha. Aamaan bee çalışmıyorum uleynn! Ehueehe. Şakka len şaka. Ben yine de çalışmaya çalışayım acıcık daha. Büt büt atıyor kalbim demeyeyim şimdi hiç yoktan. Ah Nezir, vah Nezir sen neymişsin sen, bütlere düştük senin yüzünden. Ay yok tövbe tövbe, Allah muhafaza. Bari bi toz olsa... Tamam sustum ehehe.

Bu arada "kaçanzi" nedir ya? Böğk.

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...