Pages

12.1.11

Daily Stuff Vol 10.


  Sakarlığın sınırlarını zorlamaktayım. Kısa günün karı kısmına sığmayacak yakında. Bardağa her çay, kola, su, meyvesuyu ve türevleri sıvıları koymaya çalıştığımda bunu dökmeden becerebildiğimi hatırlamıyorum. Az önce de 2 cm. mesafeden çay bardağına koymaya çalıştığım 3 küp şekerden 1'ini yere düşürdüm. Bana kocaman bir alkış! Geçenlerde de buzdolabına yerleştirmek amacıyla elime aldığım 10 yumurtadan 6'sını kırdıktan sonra, annemden sağlam bir fırça yeniştim. Oh yandan vol.1845.

  Farkettim ki; önümdeki tablonun ayrıntılarına ne kadar takılırsam, ne kadar derine inip, kafa patlatmaya çalışırsam, manzaranın bütününü görüp de, ortada olan asıl şeyi görmekten de bir o kadar uzaklaşıyormuşum, evet. Hem düşün düşün nereye kadar canım, yoruldum, sıkıldım, bıktım, nokta. Bu kadar stratejiyi satranç için düşünseydim, satranç şampiyonu olurdum hani. "Bazı şeyler"i görmek de iyi olmuyor değil, evet hoşuma gitti, egomu yükseltti, daha mutluyum. Demek ki o kadar da önemsenmeyen biri değilmişim, o yea.

  Ben, her yaz geldiğinde "Off, kış bir gelsin de, hiç off demicem" diyip, kış geldiğinde de "Yaz bir gelsin, bu sefer hiç of demicem" diyen ama yine yine yine "Off" diyen cinsten bir insanım, neden bilmem. Ekosistem ya da kısır döngü gibi birşey sanırsam ya da rom-cycle ahaha.




  Merak ettim de, 5 kişiyi öldürüp, 1 kadına tecavüz eden birinin, suçunu itiraf ettikten sonra 10 yıl hapse mahkum edilip de, daha mahkeme tamamlanmadan tahliye edildiği bir ülke nereye gider?




 Bazı kelimelerin Öztürkçe'deki karşılıklarını söyledi annem, çok güldüm. Minder: gel bize koyayım götüne (hayır, aslında hiç de ayıp gelmedi.), otobüs: oturgaçlı götürgeç, sigara: tütünsel dumangaç'mış. Daha fazlası için araştırma yapıcam çok hoşuma gitti. Ama bunları günlük hayatta kullansaydık hoş olmaz mıydı ya? "Uf oturgaçlı götürgeçi kaçırdım." veya "Tütünsel dumangaç çok zararlı." filan demek istiyorummmm!

Günün sözü -> "Gidiyorum" dedim. "Cehenneme kadar yolun var." dedi. "O halde daha çok karışılaşırız!" dedim. sustu. (Ahaha kapak olsun.)
Günün şarkısı -> Drowning Pool-Tear away

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...