Pages

4.1.11

Daily Stuff Vol 8.

Ya ama ben bu "Daily Stuff" başlığından sıkıldım gibi sanki belki ama bu tip yazılar ayrıca yazılmak için çok kısa, specific bir başlık altında toplanmak için de fazla ayrı telden. Hmm, bilemedim ki şimdi.

  Offf! 2 gündür bir kulak ağrısı çekiyorum ki, evlerden ırak. Hani küçükken 3 kere ortakulak iltihabı geçirmemiş olsam, nasıl ağrıdığını bilmesem, yine oldum dicem. Şu sıralar bütün focus kulağımda.

  Blog açma kararım ani ve sebepsizce olmuştu aslında, ama sonraları yaza yaza, blog sahibi olmak ve yazıyor olmak mutluluk vermeye başladı. Yazılarını, şiirlerini, short storylerini sevdiğim birisine de blog açmasını "tavsiye ettim" (hayır aslında başının etini yedim). İlk takipçilerinden olduğum, nur topu gibi bir blogu var artık. Selamlar ve teşekkürler sana kadim dostum! (ÖA)

How just a glimpse of somewhere, just a grapple of a scent could make me remember so deep things?

 


 Saçlarımla başım dertte. Ay  ne zaman gönlüme göre olacaklar ya da şekil vermeyi başarabilicem acaba. 21 yıldır beceremedim lan!





 Bugün, hiç tahmin etmediğim bir anda, hiç tahmin etmediğim bir yerde, hiç tahmin etmediğim biriyle karşılaşmam, "harbi, dünya ne küçük lan" diye düşündürdü. Ama iyi oldu, metrobüs de olmasa görüşemicektik, çünkü sen işin düşmeden arayıp sormuyosun! Burdan sen ve senin gibilere selam ve sevgilerimi yolluyorum.

  Ocak-sonu, Şubat-başı bekleyişimin yanına bir de, Mart-başı bekleyişim eklendi, yo kedi gibi libidom tutmadı, ondan değil. Yeni bir atmosphere ve isteklerimin bir kısmını gerçekleştirebileceğim bir okazyon.
In dad, we believe <3

 

  Piyango çıksın, kendime özel bi gitar hocası tutup, ses geçirmez bir oda yaptırıp, oraya, elektro gitar, amfi ve bateri koyucam. Ouw Happy?'nin introsuuuu! Seni çok fena çalmak istiyorum bebeğim!!









Günün Şarkısı -> (Of course) Mudvayne-Happy?
Günün sözü -> İnsan, neyse o olmayı yadsıyan tek varlıktır (Harbi hee).

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...