Pages

28.11.11

Katılıyorum evet

11 dedim, olacak!:

♕nini dedi ki...

nasıl güldüğümü tarif edecek bir kelime yok! hahahahha

♕nini dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
crazywomanrosemary dedi ki...

alemsin wallaaa! gülerken sessizlikte kendi sesimi duyunca dakikalarca yineledim durumu..karın kaslarım senin yüzünden taş gibi oldu..;))

Uyumayan Ses dedi ki...

Al benden de o kadar

ebruhu. dedi ki...

Klavyeye püskürdüm. Komple. Ahahha.

kibritci kız dedi ki...

ayyy ne şekersin yaaa :)))

Larien dedi ki...

nini, öncelikle hoşgeldinn =) sonralıkla, hissettiklerini anlayabiliyorum :D

crazywomanrosemary, oh oh ne güzel hem güldürmüşüm, hem karın kaslarına faydam olmuş, e ne mutlu bana o zaman =))

Uyumayan ses, dimi? =)

ebruhu., yorumlarına bitiyorum zaten :) aynısını ben de yapmadım değil :P

kibritçi kız, ayyyy senin kadar şeker olamasam da, eh kendi çapımızda takılıyoruz işte :P :))

Barney Sikerson dedi ki...

ben bunu ilk defa goruyorum, harbiden magara terkmisim.

Larien dedi ki...

Barney Sikerson öncelikle nick name'ine bayıldım :D Sonralıkla, bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp demişler ahahah.

goncaninsepeti dedi ki...

:)) blogunu izlmeye aldım benmkine d beklerimm

Larien dedi ki...

goncaninsepeti, teşekkür eder ben de gelirim =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...