Pages

21.11.11

Supermassive black hole

  Sınavlardan mala bağladım artık. Her cümlenin altında specific meaning ve alt metin aramaya başladık bölümcenek. Paranoyaya bağladık, bi de bugünkü sınavda ebemizi gördük. Tam ortasındayım vize döneminin. Yarısı bitti yarısı kaldı, önümüzdeki sınavlara bakıciğiz. Bi de bugün seçmeli coğrafyadaki bitki türlerinde kserofil ağaçlar yerine hidrofil ağaçlar yazdım. Hoca çok gülücek okurken.

  Bunların dışında içimde supermassive bir black hole varmış gibi hissediyorum. Bi boşluk var da anlamadım neden. Çimento döksem dolar mı acaba? Bence dolar, evet mantıklı.

  İnsanlaarrrr, ahh ah insanlar. Hepiniz ne kadar karmaşıksınız. Hepiniz ne kadar riyakar ve çıkarcısınız. Hepiniz başkalarının hakkında iyi kötü birşeyler düşünüyorsunuz eminim ama sadece birkaçınız kötü olanlarını adamın yüzüne söyleyebilecek kadar saf ve patavatsız olabiliyorsunuz. Niye böylesiniz kardeşim? Ben neden sizler içinden hiç, art niyetsiz, iyi kalpli, düşünceli olanlarınızdan bulamıyorum? Birkaç tane var sanırım aslında ama bunları gördükçe sonra onlardan da şüphe duymaya başlıyorum. Sıkıldım lan herkese tek kaşımı kaldıran düşünceli bakışımla bakmaktan.

  Kaşınmaya da devam ediyorum öküz gibi. Her gece en az bi kere uyanıyorum kaşınmaktan of. 

Bazen karşısına dikilip, "Bir zamanlar saçları gür, zayıf ama biçimli vücutlu, mutlu, yüzünde gülümesemesi olan biriydin. Harcadın kendini, bitirdin. Noldu sana? Beddualarım mı tuttu yoksa?" demek istiyorum. Üzülüyorum onu öyle görünce. Neden üzülyorum ki mal mıyım? Ama üzülüyorum işte. Bu kadar da dengesiz bir insanım ben de. Ama en azından riyakar değilim.

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...