Pages

8.11.11

Hepsi aklımın içine girmiş

  Hiçbir şeyin değişmediği hayatımla yeniden karşındayım blog. Dur bi! Yok lan, bissürü şey değişmiş aslında.

Öncelikle hayatımda olmasının gereksiz olduğunu düşündüğüm bikaç kişiyi daha hayatımdan çıkarma kararı aldım. En sevdiğim sözlerden biridir; "Yokluğu hiçbir şey değiştirmeyenin varlığı gereksizdir." Birçok akrağbağmdan hala nefret ediyorum.

Sonralıkla gül hastası olduğumu öğrendim. Kendisi iğrenç bişi, Allah kimseye vermesin. Manyak gibi kaşınıyorum bi de üstüne bütün bedenim bir ineğin derisini andırıyor. Heeeerr yerim nokta nokta oldu, deli gibi kaşınıyo. Hatta iş yerinde müşterilerin yanında bile kaşınıyorum, napıyım. Sıkıntıdanmış, aman tanrım çok şaşırdım! İlaca başlayalı bi haftayı geçti, gram etki etmedi böhüü =(

Bi de güzel bişi oldu. Hayatımda ilk defa birisi bana çiçek gönderdi. Hem de iş yerineeeeee. Patron da yanımızdaydı o kötü oldu biraz, adamın teki elinde kocamaann bir cam vazo içinde (saydım) 60 tane gülle geldi. Hommm kime geldi acabaaa diyen dedikoducu kişiliğimi açığa çıkarmışken adam, zst (21) demez mii! Baya bi şaşırdım tabi, ne alaka lan diye, ama banaymış hakkaten. Hayatımda ilk defa biri adresime yani işimin adresine ama olsun, çiçek yolladı. Ay çok hoş bi duyguymuş. Sparrow şimdi çatlıcak, yorumda hemen sorucak; "kim lan oooo???" diye ama banane sölemicem işte nihahaha.

Gidiyorum blog. Çok şımardım, sıkıntıya giremiyorum. Lakin stres, heycan yapınca, üzülünce veya bilmem kaç tane şey olunca kaşıntım artıyo. Doktor stres yasak dedi. Ve de artık her adımımın sonrasını düşünmekten sıkıldım. Belki ondan bu hale geldim. Yaşadığım anımın tadını çıkarmak istiyorum artıkın. Evet yapcam bunu.

Buna 415426142 tane yazısında yine ve yeniden karar verip uygulayamayan Larien, yine ve yeniden boş heveslerle gaza gelip gitti...

6 dedim, olacak!:

DOREMİ dedi ki...

Bence de yaşadığın anın tadını çıkarmak en iyisi her zaman..:)

lirean dedi ki...

"Larien" yıllar önce kaybettiğim ikiz kardeşim olabilir misin?
:)

Larien dedi ki...

crazywomanrosemary, ah bir de becerebilsek.. :)

Lireaaannn <3<3 hoşgeldinnn! Bence olabiliriz yani çok kuvvetli bir ihtimal, hatta daha adını görünce içim ısındı o derece yani =)))

lirean dedi ki...

aman yarebbi, kardeşiiiiiiiiiiiim *ağır çekimde koşmaya başlıyorum burda kollarımı açıp*
:)
hoşbuldum!

Kibritci Kız dedi ki...

çiçekleri kim yollamış ?

ayrıca kaşınma kaşınma kaşınmaaaa !kaşınma deme banaaaaaaaa ! ben de egzama vardaaa :)


bir de geçmiş olsun .

Larien dedi ki...

Kibritci kız, çiçekleriiiiiiiiii açıklıyorummmm benden hoşlanan biri vardı o yollamış ya çok da heycanlı değil, şu sıralar ilgisiz zaten arkadaş, herşeyin elde edene kadar (ki daha edememişti bile) olduğu erkeklerden kendisi sanıyorum.

kaşınıyom kaşınıyom hala kaşınıyom hatta geceleri uyuyamıyom. Egzama da kötü kaşınırmış galiba doktor dediydi, ay hepimize geçmiş olsun inşallaahhh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...