Pages

19.8.11

Evet sonunda sıyırdım

  Anladım ki ben geleceğine o kadar takmış bir insanım ki, hep bir adım ilerisini düşünmekten içinde bulunduğum anın içine sıçıyorum. Ve geleceğimin istediğim dışında bir şekilde olacağından o kadar korkuyorum ki, tuvalete gitsem mi gitmesem mi kararını bile veremiyorum geleceğimi etkiler diye. Sıyırdığımın resmidir. Biri bana acilen Carpe Diem'i öğretsin. Şimdi naparsam yapayım, ne karar verirsem vereyim, yazılanı, kısmetimi değiştiremem dimi. Olacağı varsa olur dimi herşey.

6 dedim, olacak!:

Adsız dedi ki...

bugün bir arkadaşımla konuştum bunu: geçmişe takılmış değilim "ah şunu şöyle yapsaydım" demiyorum hiç, ama gelecek konusunda hayli takıntılıyım; birisiyle bir konuşma yapacak olsam sürekli kafamda şunu derse ben de bunu derim şöyle olursa böyle yaparım ama öteki türlü söylerse ben de bunu söylerim o zaman gibi kurgularla hayatımı zehir ediyorum. hep de en kötü en zor senaryolarda takılıp kalıyorum. "carpe diem" herkesin öğrenmesi gereken bir şey, çünkü böyle hayat geçmez, ya kalpten gideriz ya verem oluruz ya da kanser... Nasıl öğreniliyor nereden öğreniliyor ben de bilmiyorum, hala arayıştayım ama sana şöyle bir kitap önerebilirim "şimdinin gücü-eckhart tolle" eskiden okumuştum ve şimdilerde bir daha okumayı düşünüyorum... ayrıca bu yazıya yapılan yorumları da sürekli takip edicem belki ben de yararlanabilirim ;)

Larien dedi ki...

Of sorma vallahı sestod, çok fena takılmış durumdayım bu konuya ama abartında gerçekten içinden çıkılamaz bir hal alıyor, sıyırdım sıyırıcam gerçekten. Hani "yanlış bir karar veririm, yanlış birşey yaparım da gelecekte acısı çıkar, kendim ettim kendim buldum" olurum diye korkuyorum, beraber çare arayalım da bana yorum yazan 3 kişi var toplasan :D

Bu arada kitabı aramaya başladım bile =)

Sparrow dedi ki...

sıyırdın demek hayrlı olsun larien :p

P.S.: Yaptğın bir şeye pişman olmak yapmadığın bir şeye pişman olmaktan daha iyidir. Birincisinde " şartlar öyle gerektirdi " dersin; ikincisinde " keşke " ...

Larien dedi ki...

tamam sıyırdığımı ben de biliyorum da adam gibi faydalı bişiler söyle Sparrow, burda çare arıyoruz :D

Cessie dedi ki...

ben! ben tam bir carpe diem insanıyım.çok doğaçlama yaşıyorum,şu ana kadar bir pişmanlık yaşamadım.aslında ben de geleceği hiç düşünmüyor değilim,sadece daha az düşünüyor ve daha hızlı gözden geçiriyorum.bunda belki de tek bir konuya odaklanıp uzun uzun düşünemiyor oluşumun da etkisi var ^.^

Larien dedi ki...

Ne güzel, aslında hakkaten senin gibi yapmak gerek kafamızın rahat olması için Cessie, biz de bir yönetebilsek işte beynimizi falan çok hoş olucak =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...