Pages

22.8.11

100.yazı!

  100. yazımla karşındayım blogceğizim. Böyle afilli bişiler olsun istedim. 100. postum olan bu yazıma, bilmeme ne ödül olsun filan. Evet 100. yazımda da saçmalamalardan bir buket yapmayı başardım, bir alkış bana.

Öyle belli bir konu falan yok aslında, laf olsun, 100. yazımı yazayım istedim, 99'u görünce dayanamadım. Gelmişken bahsedeyim ama kısaca. İlk defa anneme yaşadığım önemli bir olayı anlatmadım, kendi başıma karar almaya karar verdim. Ne renk don giyeceğini bile annesine danışan ben için, belki de geleceğimi etkileyecek bir kararı kendi başıma vermek benim için gerçekten çok ama çok büyük bir şeydi. Vereceğim karar doğru mu olacaktı diye düşünmek bir yana, karar verebilecek miydim onu bile bilmiyordum. Karar verirken, mantığımı mı kalbimi mi dinleyeceğime karar veremedim bu sefer de. Ama durumun o şekilde sürmesinden dolayı ne kadar rahatsızlık duyduğumu, içimin rahat olmadığını, günlerce sabahtan akşama kadar kukuman kuşu gibi aynı şeyi düşündüğümü hatırlayınca, o durumun demek ki içinde bulunmak istemediğm bir durum olduğunu düşündüm. Ve sonlandırmam gerektiğine karar verdim. Kararımı uyguladım. Yanlış bir karar mı, yoksa doğru bir karar mı verdiğime karar veremeyince gittim anneme anlattım sonunda. Ama yanlış da olsa, doğru da olsa bir karar verip uygulamaya koymuştum çoktan. Yani karar verdikten sonra anlattım annecime, bu da bir şeydir. Haklıymışım, doğruymuş kararım. İçimin rahat olacağı yolu seçtim. Kafam rahat, düşünmüyorum önceki gibi kara kara. Huzurluyum, bu güzel.

  Eveeeeeet, aslında 100. postuma özel bir şey olmuş oldu bak. Kendi başıma bir karar vermekle kalmadım, doğru da bir karar verdim. Bunu 100. yazımla kutladım, 100. yazımı da doğru bir karar verebilmiş olmamla kutladım.

Ok by.

9 dedim, olacak!:

StummScream dedi ki...

Sen bir bireysin her zaman etrafında sorular yağdırabileceğin insanlar olmayacak.

Larien dedi ki...

Biliyorum ama uygulayamıyorum. Aslında kimseden akıl almayı sevmem,verdikleri akla da güvenmem zaten. Ama kişi annem olunca işle değişiyo :D

StummScream dedi ki...

Tabi çıkarsızdır senin iyiliğini ister çünkü ama yeri gelicek yanında olmadığı zamanlar olucak.

Larien dedi ki...

Ben de ondan korkuyorum ya :/ Allah korusun...

StummScream dedi ki...

İlla kötü bir olay olarak düşünme, uzak yaşaman gerekebilir, hayat seni bu yola sevkedebilir.

Larien dedi ki...

Haklısın. Çabalamam lazım

StummScream dedi ki...

başarman lazım.

Sinyor Serüvenci dedi ki...

Nice yüzüncü yazılara hatta bin, ikibin .......

Larien dedi ki...

Ah Sinyor nerdeeee, çeyrek bini bulsam öpüp başıma koyacağım. Yazacak birşey olmuyor, olsa da yazmaya üşeniyorum, tembel oldum ben, koalaları çok severim diye diye onlara benzedim :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...