Pages

13.6.11

Öyyle içim sıkıldı, konu monu olmadan yazayım dedim

  Yine bir final döneminde, oturup çalışmam gerekirken facebookta olmadık şeylere bakma, buralara birşeyler yazma peşindeyim. Biri bizim bölüm hocalarını kafaya almış da, ulan bütün önemli sınavlarını 4 gün ardarda yapın da çuvallasın bu garibanlar demiş sanki. Ve benim hala hiçbirine çalışasım yok.
  İyice kilo da aldım, popom kocaman oldu, pantolonlar sıkıyo :( Spora başlıcam karar verdim. Bi arkadaşımla taşınmadan önce her sabah anlaşıp erkenden kalkıp Ebru Şallı'yı izleyip pilates yapıyoduk televizyonun karşısında. Ama olmuyo öyle ya. İlla bi dürtü, bi zorunluluk, bi sorumluluk olucak. Salona gidicem, hocam da inşallah hayvan gibi kaslı bişi olur da gözümü korkutarak programdan çıkmamamı sağlar.

  Bir yerden bir iş haberi geldi. Cv'mi yolladım. %90 alırlar seni demişti arkadaşım ama 3 kişilik alım için 20 kişi başvurunca şansım azaldı. Oturduğun yer uzak kalıyor biraz orası sorun yaratabilir, yarın Pazartesi, olumluysa dönüş yaparlar dedi. Merakla bekliyorum. Hep istediğim birşeydi bu iş, devamı da gelir belki. Kara kara düşündüğüm "ne iş yapacağım" sorusu için alternatif bi cevap da olabilir. İnşallah olur mu demeliyim, hayırlısıysa olur mu demeliyim bilemedim. İnşallah hayırlısıdır ve olur diyeyim bari? Kesinleşmeden kimseye de bahsetmek istemedim, öyyyle kendi kendime kukuman kuşu gibi oturdum düşünüyorum.

  Bi de bugün seçim vardı dimi ya. Benim oy verme sürecim de ayrı bir komediydi. Elime upuzun bir oy pusulası verdiler ben de kabine gittim. Kocaman kağıdın içinde kendi tercihimi buldum, bir ara aklım püskevite gitti kendi kendime güldüm. Önceden damgaydı bu "evet" şeysileri, bu seferki hani böyle kağıtlara bastırırlar ya içinde adres telefon firma adı filan yazar of adını unuttum neyse işte ona benziyodu. Önce baktım nasıl düzgün olucak diye, sonra neredeyse kenarlarda kalan boşlukları ayarlamak için milimetrik hesap yaptım çünkü nedense sınav cevap anahtarındaki gibi kutucuğun dışına kaydırırsam oyum geçersiz olcakmış gibi geldi. İyice düzgün olduğuna kanaat getirdikten sonra bastım damgayı, heh adını buldum evet damgaydı. Lan o kadar da ölçtüm biçtim yine yamuk oldu evetim. Sonra kağıdı alıp üfledim ki kurusun da başka partilere bulaşmasın. Hatta iyice psikopata bağlayıp parmağımla kontrol ettim. Baktım kurumuş, önce içe katladım olmadı dışa çevirdim, ikiye katladım olmadı üçe katladım oyum gözükmedi, tekrar açtım bu sefer evetimin zarfı açınca hemen nal gibi gözükeceği bi pozisyon ayarlayıp katladım, bu sefer zarfa sığmadı sonra bi daha katladım. Baktım zarf yapışkanlı, yalamayayım diye parmağımla ıslatayım dedim bu sefer tükrüğüm masaya sıçradı (biliyorum çok çğrencim ve bundan mutluluk duyuyorum hehe) neyse bi kısmını zarfa getirip yapıştırdım. Sonra sandığa sığmadı, parmağımla ittirdim filan, ama girdi sonunda. Laurel ve Hardy değil de Laurel, Hardy ve Zeynep olmalıymışız. Ama oy verdim de ne değişti? Hiçbişey. Olsun ben verdim yine de. Sonra eve geldim bi baktım herkes yine facebookta yok cart parti yok curt parti propaganda yarışına girmiş. Herkes birbirine kendi düşüncesini kabul ettirmeye çalışıyor. Bırak kardeşim ya herkesin fikri kendine, hayır yani neden uğraşıyorsun ki, bırak. Senin fikrin bana doğru olmayabilir, benimki de sana. Aman her ne haltsa, seçim arabalarından, bangır bangır bağıran türkülerinden, bayraklardan ve karanfil dağıtıp çarşı pazar gezen milletvekili adaylarından kurtulduk en azından, ohh.

Güya bu gece oturup çalışcaktım. Uyku bastırdı, gözlerim kapanıyo yine bişi okuyamadan uyuyacağım iyi mi.

4 dedim, olacak!:

Sparrow dedi ki...

dans kursuna gitmiyor muyduk larien :d

Larien dedi ki...

yok ya, beni anca spor paklar Sparrow :D
P.S.Nick kullanmadan önce, bi daha adını soyadını olduğu gibi yazma :D

Sparrow dedi ki...

nick kullanmak gibi bi niyetim yoktu o yüzden adımı soyadımı yazdım sonradan nick kullanayım dedim :D ayrıca adımı soyadımı yazmasaydım sen yine anlardın kim olduğumu :D

Larien dedi ki...

istanbul aşkı, let the sunshine in, filan falan evet anlamıştım zaten :D ha bi de benim blogu takip edenler genelde başkalarının blogunu takip edenler kısmından buluyolar beni, yan, beni tanımayan ve izleyicisi olmayan birinin beni bulması zor iş :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...