Pages

11.6.11

Halbuki somurtkan şirini sevmezdim ben

3-5 kuruşun hesabını yapan "çiğ" insanlardan nefret ediyorum.
Çıkarcı, karakteri bozuk, kendini bir bok zanneden insanlardan daha çok nefret ediyorum.
Beni bakışlarıyla dövmekten beter eden insanlardan nefret ediyorum.
Ülkemi bölmeye çalışanlardan nefret ediyorum.
Yalancı, ikiyüzlü insanlardan nefret ediyorum.
Söyledikleriyle davranışları tutmayan insanlardan nefret ötesi nefret ediyorum.
Kendine özgüveni 0 olan insanlardan nefret ediyorum.
Asalak, amaçsız insanlardan nefret ediyorum.
Kedilerden ekstra nefret ediyorum.
Akbilime 2 günde bir yükleme yapmaktan nefret ediyorum.
Donmaktan nefret ediyorum.
Pişmekten daha çok nefret ediyorum.
Otobüsün sıkışıklığından, o sıcakta insanların ter kokmasından nefffret ediyorum.
Her bir halta sokulan burunlardan nefret ediyorum.
Evden çıkarken gayet hoş gözüken tipimin, eve döndüğümde çoktan kaymış olmasından nefret ediyorum.
Haksızlıktan nefret ediyorum.
İmkansızlıklardan nefret ediyorum.
Gördüğüm kabusların beni etkilemesinden nefret ediyorum.
Ağlamaktan utanmamdan nefret ediyorum.
Elimden hiçbir şey gelmediği durumlardan nefret ediyorum.
Karşısındakinin saflığından faydalanan insanlardan nefret ediyorum.
Katillerden, hırsızlardan, teröristlerden, canilerden, yalancılardan, "dengesizlerden" nefret ediyorum.
Karşısındakinin bir insan olduğunu unutan, hissettiklerini, düşündüklerin, umutlarını hiçbir tarafına takmayan insan müsveddelerinden nefret ediyorum.
Kendisi de bir adam olamadığı halde "adam gibi insan kalmadı" diyen insanlardan nefret ediyorum.
Her çay içtiğimde dilimin haşlanmasından nefret ediyorum.
Ojelerimin kuruduğunu sanıp, dokununca üzerinde parmak izimin kalmasından nefret ediyorum.
Ya finallerde düşürürsem diye endişelenmekten vize notumun keyfini çıkaramayıp, anın içine etmemden nefret ediyorum.
5 kuruşa alınan birşeyin başka yerde 3 kuruş olduğunu görmekten nefret ediyorum.
Kadını küçük gören, döven, aşağılayan, kadınla dalga geçen adam bozuntusu hıyarlardan nefret ediyorum.
Bir yerde duyduğum ve çok hoşuma giden şarkının ne adını, ne söyleyenini, ne kendisini bulamamaktan nefret ediyorum.
İstediğin şeyi elde edip, ona sahip olmaktan mutluluk hissederken o şeyi kaybetmekten nefret ediyorum.
Sivri burun ayakkabı giyen, zincir kolye takan, tespih sallayan kırolardan (eski sevgilimden) nefret ediyorum.
Buna kim inanır sözüne, kadir inanır diye karşılık verilmesinden nefret ediyorum.
Otobüsteki kalabalıktan faydalanarak içlerindeki abazayı ortaya çıkaran insandan bozma hanzolardan yıldızlı nefret ediyorum.
İnsanı heveslendirip de, sonra hiç bişey olmamış gibi ortada bırakan kişilik yoksunu kişilerden nefret ediyorum.
Duymak istemediğim şarkının kulağımın yanında, hoşlanmadığım kişinin yanımda, istemediğim otun dibimde bitmesinden nefret ediyorum.
Aşırı ısrardan nefret ediyorum.
Her türlü börtü böcekten nefret ediyorum.
Ota boka, en ufak bir streste, heycanda veya üzüntüde midemin bulanmasından ve yine aynı durumlarda bünyemin son zamanlarda çıkardığı huy olan sıtma tutma durumundan acaip nefret ediyorum.
Kendi düşündüğünden başkasını kabul etmeyen, her zaman kendi söylediklerinin ve kendisinin haklı olduğunu düşünen ve bunu inatla kanıtlamaya çalışan, haksızlığını asla ama asla kabul etmeyen insanlardan nefret ediyorum.
Bu listeyi noktalamanın mümkün olmayacağı gerçeğinden de nefret ediyorum.

Yine de sevgi dolu bir insan olduğumu söylesem bana fuck off derler mi?

6 dedim, olacak!:

StummScream dedi ki...

Mantıklı sebepler

Sparrow dedi ki...

Larien noldu sana yaaa??? sen çok sevgi dolu bir kızsın aslında :)Hayatta nefret ettiğimiz şeyler kişiler daima ve fazlalıkla olacak. Gül dikene katlıyor bizde bunlara katlanacaz...

Larien dedi ki...

StummScream, dimi ama? :P

Sparrow, öncelikle hoşgeldin :) ordan belli oluyo mu sevgi dolu biri olduğum?

StummScream dedi ki...

Tabi ben tastik ettim =)

Sparrow dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sparrow dedi ki...

bu yazından olmasa da Larien diğer yazılarından fazlasıyla belli oluyor :p bu arada teşekkür ederim, hoş gördüm :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...