Pages

31.3.12

Sadece,

yoruldum.

9 dedim, olacak!:

Sparrow dedi ki...

Biliyorum, kolay değil yaşamak,
Gönül verip türkü söylemek yar üstüne;
Yıldız ışığında dolaşıp geceleri,
Gündüzleri gün ışığında ısınmak;
Şöyle bir fırsat bulup yarım gün,
Yan gelebilmek Çamlıca tepesine...
-Bin türlü mavi akar Boğaz'dan-
Her şeyi unutabilmek maviler içinde.

( Orhan Veli )

Larien dedi ki...

Her zamanki sen ve sözlerin yardım ediyor bana, iyi ki varsın.

(Zeynep)

Sparrow dedi ki...

sen de iyi ki varsın bebeğim, bana iyi ki varsın diyorsun ama ne arıyorsun ne soruyorsun. Bu gidişle varlığımı da unutursun sen. Hem ne diye yoruldun? Yine bir manita yaptın da o mu yordu seni?

Kibritci Kız dedi ki...

ben de .

boynumda ayı taşıyorum sanki. kirpiklerim bile yorgun.bir kaç sene uyusam da geçmez o derece yorgunum.kendime yorgunluk kahvesi mi yapsam diycem nefret ederim kahveden. bu yorgunluğun üstüne anca bok iyi gider . bol sıçımlı bok . evet iyi fikir önce bağırsaklar boşaltılmalı .

saygılar

Larien dedi ki...

hayat yordu be Sparrow. Ne manitası lan :D yeter ya 1 aya 2 sevgili sığdırdım bi ara :P of lanet, kendimden utandım :P:P


kibritci kız, yerim seni :D o zamaaaaannn haydi tuvaleteeee! :p ayrıca o ayıları dürtme vakti, bahar geldi uyansınlar kış uykularından da defolup gitsinler artık yani aaaaa.

Sparrow dedi ki...

Ya Larien seni takdir ediyorum bu konuda bana da öğretsene bir aya nasıl iki tane sığdırılıyor ben beceremedim hala :p

Larien dedi ki...

bence deneme Sparrow hiç hoş olmuyo :D

Sparrow dedi ki...

rekor senin olsun istiosun dimi :p

Larien dedi ki...

hee tüm niyetim o tövbe yarebbim :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...