Pages

13.7.12

Şaşırmama şaşırmalı aslında



  Okul bitişi 3 hafta, bütün yakın arkadaşlarının toplaşıp pikniğe gitmesi ve "senin çalıştığını ve gelemeyeceğini bildiğimiz için haber vermedik" demesinin getirdiği iç acısı paha biçilemez. Bi haber vermeye bile gerek görülmemeyi hakedecek ne yapmış olabilirim çok merak ediyorum. Bu kadar değerim varmış demek. Bak ne güzel oldu öğrendiğim. "Hiç kopmiycağz kiiğ, hep görüşceğz kiğğ, biz çok iyi arkadaşız hep öyle kalcağğz kiğğ", hı hı evet bence de öyle kalıcaz.

  Hayır öyle boktan bi his içindeyim ki, yazacak cümle bulamıyorum. Kırıldım, bozuldum, resmen hayalkırıklığına uğradım. Hele de hiç ama hiç beklemediğin, 4 koca yıl yediğin içtiğin ayrı gitmeyen insanlardan  görünce bu davranışı her birinden tek tek, hiç hoş olmuyormuş. Aslında alışmış olmam lazım. Evet salağım ben, hala alışamadım sevdiğim, güvendiğim insanlardan  beklemediğim davranışlar gördüğümde şaşırmamaya.

  Neyse daha fazla saçmalamayayım da işe gideyim ben. Evet işe gideyim. Çalışayım ben, ne de olsa çağırılsam da hiç bi yere gidemem, çünkü ben çalışmak için doğmuşum. Dimi ama, niye haksızlık ediyorum şimdi "en yakın" arkadaşlarıma? Ben çalışayım evet işe gideyim, işim tek amacım zaten, başka şeylere ne gerek var ki dimi? Evet evet işe gideyim ben.

10 dedim, olacak!:

Sparrow dedi ki...

çok anlamlı bir başlık bulmuşsun. Bir önceki postuna yaptığım yorumun bir benzerini buna da yaptım say. Yine de sıkma canını ve unutma seninle bu tarz organizasyonlar yapmak için bir mesajını bekleyenler de var...

Larien dedi ki...

organizasyon değil tabi ki takıldığım Sparrow, 162516 kere pikniğe gittim ben, aman neyse.

DOREMİ dedi ki...

aMAN BOŞVER!Daha az beklentiye girersen insanlardan daha az kırılırsın..:)
Evet çalışmak gibisi yok...sonunda izin yapmanın tadıda bambaşka..:))

Larien dedi ki...

crazyim, öyle olmaya çalışıyorum tabi ama insan engel olamıyo bazen şaşırmaya :/

Sparrow dedi ki...

benim de demek istediğim org değil larien.

Kibritci Kız dedi ki...

ayy onu bana da yaparlar sağolsunlar :)

o yüzden anlaşıldı merkez bi bipp

Kibritci Kız dedi ki...

hemmm ne sandın Larien ?

sana uygun bir günde mi gideceklerdi ?

arkadaşlıklarının gerçek olduğunu mu dostlarının daima seninle olacağını mı ?

herşeyin bir sonu var Larien arkadaşlıklarında ve bu yüzden ayrılık da sevdaya dahil .

ayrıca face'i kapattım. yoğun bir bunalımın ikinci haftasına girmiş bulunmaktayım.

ablamda face de ki yorumlarını çok beğenmiş ne komik kız,kim o dedi dedi. bende blogtan tanıştım, bakma öyle olduğuna.aslında aynı biz gibi dedim .

yani ''kim mutsuzken en çok espri yapabilir ''yarışmasına katılır ve birinci olur,o dereceeee dedim .

bi de iyi ki tanıştım seninle. dua et çok sevdiğim ve yaşamak istediğim o şehre geleyim çünkü sen seçtim kızımmmm sen benim olacaksın! pazara kadar değil mezara kadar!

birbirimizden habersiz sıçmaya bile gitmeyeceğimiz bir arkadaşlık nasip olacak ikimize. hatta temizlik hastası olmama rağmen piknikte ağaçların arasına işerken götün görünmesin diye eteğimi sana kol kanat edeceğim.

çünkü ikimizinde en çok ihtiyacı olan şey bu.

imza : bir dost

DOREMİ dedi ki...

ÇOK çalışıyorsun sanırım..:))iyisin dimi?..:))

Larien dedi ki...

Kibritcim, oha diyorum resmen duygulandım. Kelimeleri kullanarak aklımdakileri, kalbimdekileri süsleyerek anlatma yeteneğimi kaybettim sanırım, yazma isteğimi de alıp çekip gittiler. O yüzden ne kadar duygulandığımı ve mutlu olduğumu ohalı çüşlü ifadelerle aktarmaktan başka şey yapamadım gördüğün üzere. Gel sen buralara hatun, çok güzel olcak her şey...

Larien dedi ki...

crazywomanrosemarycim, özledim buraları, sizleri, yazılarınızı.. İş dünyası beni arkadaşlarımdan, sosyal hayattan ve şu koşturmacadan bi nebze de olsa kaçış imkanı sunan blog dünyasından kopardı. Yakın zamanda düzene girip kavuşmak dileğiyle görmeden sevdiğim güzel insanlar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...