Pages

5.5.12

Bi git artık lan

  Şu lanet spam 'Adsız'dan kurtulmak istiyorum artık, yeter lan. Her gün aynı postun altına yazılmış 15261521652165 tane linkin bildiri mailinden sıkıldım anasını satayım. Bak yine küfür edicem şimdi.

4 dedim, olacak!:

DOREMİ dedi ki...

Benim dışımda bir de Adsız ın mı uğruyordu..sahi ondan ben bile bıktım yafu!Son yorumumun olduğu yazıya sanırım çokça link koydu...gerçekten çok sıkıcı ve hadsiz biri..:))

Sparrow dedi ki...

verirsen blogunun öyle herkese olur bu tarz şeyler lariencik :p ben bile o kadar yorum yapmıyorum sana düşün :p

Larien dedi ki...

crazywomanrosemary, canım bu spam heralde insan değiş sanırım anlamadım ben de sinir oldum :(

sparrow mal mısın olum ya konuşturma beni sanki blogumu bilen çok insan varmış gibi konuşuyosun, yakın bi kaç kişi biliyo sadece ama dediğim gibi virüs falan bu heralde ama gına geldi yani artıkın

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

:) Sanırım engellenilebilir bir durum değil, ALLAH kolaylık versin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...