Pages

17.7.11

bugün, şu an, tam da böyle düşündüm

  Sistemin ağzına sıçayım. İstediğim şeylerin hiçbirini yapamıyorum, istemediklerimiyse hergün kırk kere. Ot kafa oldum, mal mal yaşıyorum. Ne hoş.

6 dedim, olacak!:

Sparrow dedi ki...

benim içinde hiç iyi bir yaz mevsimi olmadı ben maldan da beter bi yaşam dönemindeyim :(

Sinyor Serüvenci dedi ki...

o zaman yaşasın otizm!!! mala bağlamanın yeni sloganı bu olsa gerek. sıcaklar çarptı bizi panpa

Larien dedi ki...

şimdi bi de oruçla yaz birleşinceeeee ohhhh bir de burdan yakalım, hatta mümkünse mangalı yakalım üstünde de cozur cozur tamam sustum :D

Sparrow dedi ki...

mangalı yakalım larien :D bi komşumum bahçesi çok uygun buna :p

Larien dedi ki...

kim acaba :D düşünsene komşunun bahçesinde mangal yaktığını, etraftakiler linç eder :D

Sparrow dedi ki...

ne var canım mangala herkese yetecek kadar kuzu şiş pirzola vs vs koyarsak hiçbi sorun olmaz bence :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...