Pages

16.5.12

?

  Bir çocuğa kaç kere gösterilip çekilir elma şekeri?

Yalama olmaya yüz tutan bir hisler silsilesi
Karmakarışıklaşmakta olan bir akıl
Özler gibi olan ama emin olamayan bir ruh
Acaba hiç sevmiş miydim yoksa bana mı öyle gelmişti diye sorgulayan bir kalp
Aksiyonlarla dolu bir hayat
Yalan mı, gerçek mi çözmeye çalışan bir mantık
Nasıl düşünmesi, hissetmesi gerektiğine karar veremeyen bir kişi
Bir görünüp, bir kaybolan, gizli kapaklı işlerin insanı diğer bir kişi
Ve bu iki kişinin tüm absürdlüklere taş çıkartacak abuk durumu

2012
Coming Soon
In Cinemas

4 dedim, olacak!:

kibritci kız dedi ki...

haa ...

evet , ondan bana bi kilo .

Larien dedi ki...

kibritim, beraber gidek mi la izlemeye? :D

kibritci kız dedi ki...

tekrar okuyunca anladım ne demek istediğini . üstad sen harbi süper yazıyorsun .


ve gidekkkk :)

Larien dedi ki...

kibritim, kibritinin ucunda yana yana kül oldumm misali beni benden aldın, seni çok pis bağrıma basasım geldi kuzucanım :) Gururlandım, çok sevindim ve de estağfurullah efendim, siz kendi yazılarınızı görmüyorsunuz sanırım öhömm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...