Pages

20.5.12

Pardon ama,

"Seni sevmek istiyorum" yerine, "seni sikmek istiyorum" diye düşünen erkeklerin taa bi tarafına koysunlar.

11 dedim, olacak!:

hemera-nyks dedi ki...

katılıyorum !

nyks

Sparrow dedi ki...

noldu lan :D

StummScream dedi ki...

O kesimin de bir kitlesi var ki böyle konuşabiliyorlar. Tek başına yapılan birşey değil malum.

Larien dedi ki...

hemera-nyks, dimi ama :/

Sparrow, telefonda anlatmıştım bi daha yazdırma şimdi :D

StummScream, çok haklısın. Suçu kimde aramalı bilemedim ben de.

crazywomanrosemary dedi ki...

Kim kızdırmış benim Larien imi bakiim!

Pembe Kereste dedi ki...

Güzelmiş :D

Larien dedi ki...

crazym womanım roseum maryım :) ay salak salak insanlar kızdırıyor bazen, aslında hiç değmez ama sinir oluyo işte insan.

Pembe Kereste, daha da küfür edicektim daha da güzel olucaktı ama kendime yakıştıramadım :P

kibritci kız dedi ki...

ayy onlardan biriyle bende tanıştım kızz :)

adam sevişken ekizzz yataktan çıkmamayalım diyooo bana lann get dedim sarı götlü !

ayyy ne yapıyo acaba insanlığın son deliği :)

öyle şekerim ne yapıcan herkes adam olsaaaa bir inansa hayat bayram olsa insanlar el ele tutuşsaa birlik olsa uzansak sonsuzaaa :)

Larien dedi ki...

Kibritcim bebeem benim işte adam olsalar hayat çok daha bayram olabilirdi :D

hayır bi de şaşırdım yani, alışkın olmadığım ve başıma geleceğini düşünmediğim bir durum idi :(

kibritci kız dedi ki...

başımıza gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi :)

yani en azından tavuk pişmişti acı çekmiyordu yani ölmüştü biliyon mu ama biz canlıydık ahh çok vahimmm ağlamak istiyorum !

hem nasıl yani bir türk kızı olarak sevişme talebi hala almadınsa her an alabilirim diye tetikte olmalıydın :)

ayrıca gelsin yaa aksiyon oluyooo :)

Larien dedi ki...

artık tetikteyim her daim, her bi şeye hazırlıklıyım yani :D

hay böyle aksiyona ben..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...