Pages

29.2.12

Mmm.. dedirten mimm

  Haydin azıcık da mim yazalım. Hep hayatımın şifrelerini çözmekle uğraştım şu sıralar falan filan, neyse. Biricit'im beni mimlemiş. Kızcağız 2. kez mimliyor bari bunu yazayım da ayıp etmeyeyim ama diğerinin vaktini kaçırdım yoksa valla vefasızlıktan değil. Şimdi mim şöyle ki, 10 tane taştan oluşan bir harem kurup onları anlatcakmışız. Hey yavrum bee, 10 tane neyimize yeter falan diyomuşum haha.




1.sıra gönlümün en en ennnn baş sahibi ünlüsü James McAvoy'a ait tabi ki. Ah ah nasıl unuttum seni yazmayı, nasıl vicdan azabı çekiyorum bilemezsin James! Her türlü hastasıyım yani, Wanted'ta izlediğim ilk günden beri hem de.






2.sıramda kesinlikle Brad Pitt olmalı. Adam her haliyle maşşşşşaallah yani, yaşlandı ama hala taş.






3.sırayı Johnny Depp alıyor, her türlü gideri var adamın. (Sapıkça bir yerlere gidiyor sanki bu yazı sanki ya neyse) O Karaip Korsanları'ndaki sürmeli gözleri falan vuhu çok seksiydi.



4.Taylor Lautner. Klişe gelse de, lan o vücudu görse kim hayran olmaz söyleyin bana? Benden bi yaş küçükmüş bi de, ilk duyduğumda çok şaşırmıştım. Ve her gördüğümde, "vay anasını, böyleleri de hiç denk gelmez ki bize anasını satayım yeaa" diye sövdürür bana.

5.Tobey Maguire. Gözlerine kurbaaannn. Spiderman'de onunla birlikte oynamayı ne çok istemiştim bir zamanlar. O Kirsten'ın yerinde ben olmalıydım! İşte teklifi reddettiğim zaman çok ısrar etmişlerdi de, zamanım yoktu çekimlere ayıracak, ondan yani.


İd bu noktada süperegoyu altetmiş durumda sanırım hehe.



6.sırada Wentworth Miller var. Aslında birinciliğe zorlardı ama gay olduğunu öğrendiğim gün bana yaşattığı hayalkırıklığı nedeniyle hala kırgınım kendisine. Prison Break'teki o dövmeli haline bayılmıştım. Yakışıklı adam şimdi Allah'ı var yani.




7. Leonardo Dicaprio. Bu da biraz aşağı sıralara geldi ama idare etsin artık o da. Titanic'te az ağlatmamıştı beni ama olsuni her damla gözyaşım feda olsun ona haha.


8. O Biscolata reklamındaki erkeklerin (erkek demeye dilim varmıyo, onlar erkekse bizim her gün dışarlarda gördüklerimiz ne? diye sormaktan kendimi alamıyorum) hepsi her türlü gider ama o en son bakan yeşil gözlü hangisiyse heh o da gelsin.


Şu noktada Larien bütün bastırılmış egolarını serbest bırakmıştır.

9. olarak Mehmet Aslan geliyor. Adam her haliyle taş gibi yani, yerim onu ben. Ayrıca kendisi kişiliğiyle annemin de benim de gönüllerimizi fethetmiş bulunuyor. Harem kurmuyo muyuz arkadaşım hepsi gelsin hey maşallah haha.


Tam bu noktada ise ego, süperegonun da dürtüklemesiyle, ait olduğu kişiliğin artık sapık olarak gözüktüğünün farkına vararak, id'i frenlemeye çalışıyor.

10. olarak da Dan Brown diyorum. Yakışıklılık olarak diğerleri kadar iddialı olmasa da o dahiyane zekası, herkeste kolay kolay bulunmayacak türden mükemmel aklıyla kurguladığı kitaplarıyla beni benden alması dolayısıyla kendisine hayranımdır.

  Ya ama bu haksızlık yaa. O kadar harem kurduk falan da, bu kadar yakışıklı insanı bir anda düşününce, bi onlara bakıyorum, sonra bir de eski sevgililerime bakıyorum ve diyorum ki, bana kaderimiiiiiinnn bir oyunu mu buuuu??! Ayrıca burdan bütün kader ortaklarıma, böyle bir şarkının gerçekten varolup olmadığına emin olamamakla birlikte, "adaletin bu mu dünya" adlı parçayı armağan ediyorum.

8 dedim, olacak!:

biricitconsungunlugu dedi ki...

:))))adaletsız bu dunya resmen aynen bende eskı sevgılılerıme bakıyorum bıde bu yakısıklılara bu nedır benım hakkımı kım yıyosa lutfen gerı versın dıorum :D tesekkur ederım mimi cevapladığın ıcın sevgıler Larien :)

Larien dedi ki...

ahaha evet hakkımızı kim yiyosa boğazında kalsın, ayrıca gelecekteki sevgililerimiz de kim bilir ne haltler yiyor şu an :P

rica ederim canım, ben de mimlediğin için teşekkür ederim, keyif aldım yazarkenn =)

StummScream dedi ki...

Ciddi vücut yapmak demek, ciddi zaman demek. Bu da etrafında ki insanlara ayıracağı zamanın azalması demek. İlgi mi? Vücut mu diye sorsam kesinlikle ilgi dersiniz eminim.

Kaldı ki böyle vücutlu biri yanınıza gelse yine "çok kaslı hiç hoş değil" diyeceğinizden de adım gibi eminim. Hayır yaşadım oradan biliyorum.

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

harem dediğin böyle olmalı maşşşşşşallahh :))

Sparrow dedi ki...

James McAvoy? :P

crazywomanrosemary dedi ki...

Ah seni! seçimler müthiş..kimseye bir şey bırakmamışsın ki..:))

Larien dedi ki...

StummScream, hem ilgi hem kas mümkünse :P of ama kas yani sonuçta, çoook hoş.

Yalnız çaktırmadan da kaslı olduğun gerçeğini yansıtıyorsun farketmedim sanma :P

LoveMeorLeaveMe, harem de tam harem oldu harbiden =)

Sparrow! İki kelimenle yerle bir ettin beni, içime indir desem yeridir, kafamı bi o duvardan bi bu duvara vuruyorum nasıl unuturum diyerek falan :P:P tabi ki hemen düzelttim :D

P.S.daha ne kadar beni benden iyi tanıyabileceksin merak ediyorum :D

crazywomanrosemary, hepsi benim hepsi dermişim :) gel canım paylaşalım, kimin adamlarını kimler paylaşıyoruz yalnız bakar mısın :) zenginin malı züğürtün çenesini yorarmış hesabı :D

Sparrow dedi ki...

geçti artık James hayatta dönüp bakmaz sana :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...