Pages

5.1.12

Salak kızım uyan

  Meraba benim adım Salak, soyadım Gerizekalı. Çünkü ben her önüne gelene inanmadığını, güvenmediğini iddia eden ama her seferinde hemen güvenen, inanan, kendini kaptıran, sevmeye başlayan biriyim. Hemen kendimi bırakıp, tutacak biri olmadığı için de pat diye yere düşüyorum. Çünkü adım üstümde, salağım. Tutan biri var mı yok mu diye emin olmadan ya da arkamdaki kişi tutabilecek güçte mi ya da ben kendimi bıraktığım vakit orda beni tutmak için bekliyor mu diye kontrol etmeden bırakıveriyorum kendimi. Sonrası hep kıçüstü hep kıçüstü. Sonra kızıyorum herkese. Kendime kızmıyorum hemen güveniyorum inanıyorum diye, karşımdakine kızıyorum. Neden? Çünkü soyadım üzerimde, gerizekalıyım.

  Kaptır sen kendini hemen her boka kızım aferin. "Güvenmicem işte, inanmıcam size, hepiniz güvenilmezsiniz" de, sonra git pat diye inan, beklentiler içine gir falan. Sonra onlar seni şaşırtıp hayalkırıklığına uğratınca da böyle mal gibi kalırsın balık gözlü gerizekalı. Şebo boşuna mı demiş "salak kızım uyan " diye? Ama nerdeeee? Sen git binlerce güzel söze, kocaman kavrayan bir çift ele, gözünün içine içine yumuşacık bakışlarla bakan gözlere, seni seviyorumlara, güven veren heybetiyle seni sımsıkı saran kollara hemen inan, kendini kaptır, sonra da böyle apışıp kal işte. Sen aç kalbinin kapısını ardına kadar, sonra ceryan yapsın! Ya tam malsın kızım sen. Daha ne diyim sana?! Uyan artık uyan!

13 dedim, olacak!:

StummScream dedi ki...

Hızlı başlayan hızlı biter. Ben gariplikleri ta en başından sana söylemiştim.

kuccukkurba dedi ki...

adaşız kesinlikle, zira benim de adım salak artık bundan iyice emin oldum =)
nerde işe yaramaz var ben ordayım.
nerde olmayacak dua var amin demeye hazırım.
Ama bunlar tecrübe işte her ne kadar zarar verse de bize, böyle böyle olgunluga erişeceğiz sanırım.
üzülme :/

StummScream dedi ki...

@kucukkurba
Tecrübe bir yaptığını bir daha yapmamaktır.

Barney Sikerson dedi ki...

dediklerine katiliyorum, neden mi? cunku hatunsun.

Larien dedi ki...

Stumm, hayat zaten garip. Hatalardan ders almayı becerebilip tekrarlamasaydık insan düzeyini aşmıştık.

kuccukkurba, olgunluğa erişmek ne zormuş güzelim ya! Gelip üzmesinler artık, onlar üzmeden de olgunlaşırım ben ya.

Barney Sikerson, dediklerime tabi ki katılıyorsun, çünkü erkeksin.

StummScream dedi ki...

Aksine gayet insan düzeyi birşey.
Biraz beyin egzersizleriyle oto kontrol sistemini geliştirip onu en sinirli anındayken bile ayarlayabilirsin. En azından tecrübelerin sana şunu söyler. 15 dk sus.

agresif prenses dedi ki...

üzme kendini bu kadar boşver herşeyden bir ders çıkar ve asla kendine salak deme kimsenin demesine de izin verme...

ve siz iki bay vatandaş...siz çok biliyorsunuz ya herşeyi öyle ukala ukala akıl vermeleri...eminim sizlerde aynı şeyleri yaşatıyorsunuzdur...bu kadar dik konuşabildiğinize göre...

Sparrow dedi ki...

tecrübe demek kalpte kalan izdir, gülmek de ağlayan gözlerin gördüğü bir mükafattır.

başımıza gelen her şeyden bir ders çıkarmalıyız, yaşadığımız her şeyin bir nedeni olmalı ve unutma ki her şey olacağına varır.

agresif prenses, yukarıdaki iki bay arkadaşı tanımıyorum, Larien'in yaşadıklarını bir başka hatuna yaşattılar mı bilmiyorum ama Larien benim bunları hiçbir hatuna yaşatmadığımı biliyor ve bende Barney'e olmasa da stummscream a katılıyorum, hata yapmak nasıl insalcıl bir şeyse hatalardan ders almak da gayet insani bir düzey. ve hızlı başlayan bir ilişkide bazı gariplikleri görmezden gelemeyiz, larien kusura bakma ama durumunu özetleyen bir şarkı sözü var " bir rüzgarla gelen güzelim düşler, bir yağmur yağar unutulur gider " ...

Barney Sikerson dedi ki...

larien
aslinda benim katildigim sadece "Çünkü ben her önüne gelene inanmadığını, güvenmediğini iddia eden ama her seferinde hemen güvenen, inanan, kendini kaptıran, sevmeye başlayan biriyim." bolumu icindi bunun icin cunku hatunsun demistim. yoksa benim sana salak demek gibi bir niyetim yoktu sen nasilsa kendin icin bu konuda ozelestiri yapmissin.

agresif prenses
o.O

StummScream dedi ki...

@agresif prenses
Sana birşey ıspatlamam ve söylemem boş bir çaba çünkü beni tanımıyorsun. Fakat ön yargılı bir tavır sergilediğin kesin.

Eğer benim yaşadıklarımı yaşasaydın nasıl bu kadar soğukkanlı davranabildiği mi anlardın.

Larien dedi ki...

StummScream, tecrübe tecrübe... yaşadıkça öğrenicez artık napalım.

agresif prenses, ders çıkarmaktan yoruldum ve sıkıldım. Kendine salak diyişim kinaye biraz da, karşımdaki insanlar da en az benim kadar salak oldular sonuçta :P

Sparrow, yeterince yardımcı oldun zaten sözlerinle ve yanımda olarak. Ne kadar teşekkür etsem az, biliyorsun.

Barney, haklısın o konuda da. Bu davranışı sergileyen kişilerin her zaman hatunlar olduğuna katılmadım ben, ne mal erkekler var sonuçta. Herkes ayrı alem neylersin.

Ayy nasıl muhabbetler dönmüşşş :D gerilmeyelim beyler bayanlar :) Her birey kendi içinde farklıdır.

biricitconsungunlugu dedi ki...

benı anlatmıssın ama artık deısmeye karar verdım :)

Larien dedi ki...

biricit, değişebilirsen bana da öğret nolur :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...