Pages

7.12.11

Erkekler güvenilmezdir.

"İstisnalar kaideyi bozmaz" diye bir söz var ya, hah işte ordaki istisnalar nolur gelsin biraz da bizi bulsun. Mıknatıs gibi ne kadar sorunlu adam varsa çekmişim şimdiye kadar yanıbaşıma.

Ne zaman güvenmek, inanmak istesem, kendimi gözüm kapalı bırakmak istesem birisinin kollarına o kollar hiç tutamadı beni. Hep yere düştüm ya da bir boşluğa. Güvenmek istedim, boşa çıktı.

  Biri vardı, psikopatlığı dizboyuydu. Beni genç akrabalarımdan bile kıskanır, hatta bunu abartır ailemle davet edildiğim ev gezmelerine bile gitmemi istemezdi. Hatta manyak herif bi gün Harry Potter'ı, evet bildiğin, bi film karakterini benden kıskanıp, filmi izlememi "yasaklamıştı". Ha siktir lan ordan kimsin sen be? Kimsin lan bana bişeyleri yasaklıyosun man kafa?! Bak yine sinirlendim aklıma gelince, sen kim oluyosun lan hödük! Annem babam bana karışmamış bugüne kadar, o insan müsveddesi ne sanıyo kendini de bu cüreti buluyo kendinde, hayyyret bi şey! Hatta ve hatta artık sapkınlığın dibine vurup son zamanlarda yazın kısa kollu giymeme bile izin vermez olmuştu. Sanki o hayatıma girmeden önce ben yolluymuşum da beni o düzeltmiş gibi her bi bokuma karışıyodu. En sinir olduğum şeydir. Ben bu zamana kadar senle mi varolmuşum ki bundan sonra sen müdahale edesin her şeyime? Ve ben, salak ben, öküz ben, mal ben, bu hayvanın "benden ayrılırsan seni de kendimi de öldürürüm" tehditlerinden korkup ayrılamamıştım bir süre. Ama tabi salaklığın da bir sınırı vardır, bi gün geldiler, "hadi lan ordan" dedim ve onunla çıkmaya başlayarak yapmış olduğum hayatımın en büyük hatasını, ondan ayrılarak yapmış olduğum en mantıklı şeye çevirdim. Bu şahsın güvenle olan problemimle alakası da, zamanında tabi ki onda böyle bir manyaklık eğilimini görememiş olmamdı. Bir zaman gelip de aşık olduğum adamın, böyle hayatı bana zindan edecek bir psikopat haline geleceğini görememiştim, anlayamamıştım. Güvenmiştim ona, ama boşa çıkmıştı en sonunda.


  Sonra biri daha olmuştu. Aslında onu pek saymaya gerek yok. Bilinen klişe, işte seni çok önemsiyorumlar, aklımdan çıkmıyorsunlar, seninle gelecek düşünüyorumlar, gözlerin çok güzeller, her dakikamı senle geçirmek istiyorumlar falan kısa sürede geldi geçti. İnanmaya başlamıştım ama tam güvenmemiştim ki bitti zaten.


  Sonraki 2 kişide, erkeklere karşı olan güvenim tamamen yıkıldı işte.


  Biri şiirler mi dersin, güzel sözler, uğruma yazılmış aşk dizeleri mi dersin neler neler söyledi bana. Onun söylediklerine inanamıyordum. Nasıl bu kadar çok sevebilirdi bir daha bir başkası beni? Onu kaybedersem kim ondan daha çok önemseyebilirdi beni? Hayatımı onla geçirebileceleğim inancı oluşturmuştu bende. Ama gel gör ki 2 ay sonrasında, bana o güzel sözleri söyleyen, gözümün içine bakan kişi, ben ameliyatlık olduğum zamanda ne bir geçmiş olsun dedi, ne arayıp sordu, yedi kat eller arayıp halimi hatrımı sorup beni önemsediklerini hep yanımda olduklarını söylediklerinde, o ne yanımda oldu, ne de bana destek verdi. Ökkküz, Allah'ın öküzü! Mal! Hayvan! Pis yalancı, hani sahip olduğun en önemli şey bendim? Lan geberiyoz orda hastalıktan bir arayıp bile sorma sevgilim olarak di mi bok kafa! Bi de bu adam bozuntusu kaç kere beni gecenin bi vakti yanlız başıma bırakmıştı. Arka sokağımızda oturmasına rağmen ve 15 dakikalik mesafeyi kıçını kaldırıp gelip beni alamamıştı iş çıkışı gecenin bir vaktinde. Baştaki adam ...bir uçurum... ve ayrıldığım günkü pislik. Güven? Lanet olası o da boşa çıkmıştı.

 Ve diğeri. Çok hoşlanıyordum zaten ondan ve tam da o hoşlandığım adam bana hayatımda duyduğum en güzel sözleri söylemişti. Lan var ya biz kızlar harbi salağız bence ha. İki tane yalandan güzel söze ne de güzel tav oluyoruz. Hay ben aklımızı... Bu arkadaş ben uyurken attığı güzel mesajlarla beni benden alarak gönlümü kazanmayı başarmıştı. Beni high high above the sky yapan da, deep in the hell of underground yapan da oydu işte. Ve o zaman anladım erkeklerin güvenilecek en son varlıklar olduğunu. En başta o baş döndürücü şeyleri söyleyen adam nasıl beni kıran, yıkan, kahreden insanla aynı kişi olurdu? Ama oydu işte.

  Ama nasıl olurdu? Çok basitti aslında. Bir insan aslında hissetmediği bir sürü şeyi söyleyebilirdi karşısındakinin gözlerinin tam içine bakarak. Çünkü uzun zaman önce söylediğim gibi, "hayır, gözler kalbin aynası değildir". Güvenirsin insanlara ama neye dayaranarak? Ya da bunca şeyi görüp, duyup, yaşadıktan sonra, bu Larien kulu nasıl güvenecekti bundan sonra karşısına çıkacak adamlara, ya da insanlara? Güvenemeyecekti zaten, böyle paranoyak ruhlu bir kaçık olup çıkacaktı.


  Sonra 2-3 ay önce hayatına zorla girmeye çalışan bir adama yukarda yazılan herşeye rağmen yelkenlerini yavaş yavaş indirmeye başlarken, tutarsızlıkların, belki de olmayan ama olduğunu sandığı tutarsızlıkların üzerine giderek güvenmeye karşı olan direncini daha da sağlamlaştıracaktı. Hı hı evet, öyle yaptım. Tam bir yıldır hayatıma biri girmemişken, artık birilerini sevme ihtiyacı duyarken, karşıma çıkan ve hayatıma dahil olmak istediğini dile getiren bir adama bu kadar da acımasız davranmamam gerektiğini, bir şans vermem gerektiğini düşünmüştüm. Ama gel gör ki bu erkek şahsımız da, beni çok önemsediğini söylemiş olmasına rağmen, nereye baksa beni gördüğünü söylemesine rağmen, iki kere buluşmak üzereyken beni ekti ve bir haber bile vermedi. Ben mesaj atmaya başladıktan sonra uzun zaman sonra cevap vermeye ve uzun aralıklarla bana mesaj atmaya başladı. Sürekli ya yurtdışına ya şehir dışına gidip nedenini sorduğumda hiç bir zaman söylemedi ve şimdiye kadar ne kendi hakkında bir şey anlattı ne de benim hakkımda bir şeyi merak edip öğrenmek istedi. Ve ben de o beni arayıp sorduğu zaman geç cevap vericem ya da vermicem. O sorunca da işim vardı dicem ve ona ne işim olduğunu söylemicem aynı onun bana yaptığı gibi. Önemsenmediğini hissedicek, takmadığımı düşünücek ve benim gibi sinir olucak. Çünkü o da diğerleri gibi güvenilmeyi haketmeyen, güvenilemeyecek biri.

  Yoksa bu erkeklerin, ulaşmak istedikleri kızlara ulaştıktan sonra değerlerini kaybetmesinden mi kaynaklanıyor? Hem niye öyle ki lan? Nolur bir kere de ulaşmak istediğiniz kişiye ulaştıktan sonra değerini kaybetmese, verdiğiniz önem azalmasa, aksine ona sahip olma şansını yakaladığınız için bunun değerini bilseniz ve onu kaybetmemek için elinizden geleni yapsanız? Herkes mutlu olsa?

  O değil de, ben nasıl birine gerçekten güvenip, inanıp, hayatımı onla geçirmeye karar vericem bilmiyorum. Yoksa Allah korusun direk evde kalıcam. Böhüüüüü.

13 dedim, olacak!:

StummScream dedi ki...

Çünkü iyi insanlara dert yanılır hep seni dinler sana önem verir ama sonra dertler bitince ilk tekme onlara vurulur.

Larien dedi ki...

Pek anlayamadım, hata bizde mi yani?

Sparrow dedi ki...

erkekler güvenilmez evet. Güvenerek en büyük hatayı yapıyorsun. Kal evde nolcak? Dünya'nın sonu mu? Bende kızlardan kazık yedim ama çıkıp da kızlara laf atmıyorum. Kendimde arıyorum ilk hataları. ( hata falan bulamıyorum kendimde orası ayrı ) vakti zamanında seni çok önemseyen insanlar oldu kıymetlerini bileydin!

StummScream dedi ki...

@Larien
Seni daha yakından tanıyan biri olarak @Sparrow özetlemiş galiba "vakti zamanında seni çok önemseyen insanlar oldu kıymetlerini bileydin!"

Larien dedi ki...

Sparrow, "Kendimde arıyorum ilk hataları. ( hata falan bulamıyorum kendimde orası ayrı )"

StummScream, bilmediğim pek söylenemez aslında.

Sparrow dedi ki...

sen kendinde güvenmemen gerektiği bir türlü öğrenememeyi yada güvenebileceğin birine değil de yukarıda bahsettiğin kişilere güvenmeyi hata olarak görebilirsin bence.

Sparrow dedi ki...

"Nolur bir kere de ulaşmak istediğiniz kişiye ulaştıktan sonra değerini kaybetmese, verdiğiniz önem azalmasa, aksine ona sahip olma şansını yakaladığınız için bunun değerini bilseniz ve onu kaybetmemek için elinizden geleni yapsanız? Herkes mutlu olsa? "

Emin ol burada söylediklerini birine karşı yaptım. Ama bu seferde ben kazık yedim ( ki ayrılış sürecimi detaylarıyla anlatmıştım sana hatırlarsan ) Ne demeli bu duruma? Olmayınca olmuyor... yeterli olur mu?

Larien dedi ki...

Evet o hatam yüzünden paranoyak oldum zaten, bu sefer kimseye güvenmemeye başladım.

Olmayınca olmuyor neylersin. Umut fakirin ekmeği..

biricitconsungunlugu dedi ki...

merhaba mimledim seni :)

kibritci kız dedi ki...

aşk hakkında bildiğim tek şey var aşk güzeldir laa vallaaa bakkk :)


şimdiye kadar bahsettiğin kişilerden hiçbiri seni sevmemiş ve aşık olmamış. yani ben gerçek aşkın karşısında hiç bir şeyin duramayacağına inanan biriyim . sevmediler bizi Larien sevmediler!

seninkileri bilemem ama benim ki ayy iyiki sevmedi o derece iğrenç biridir : )

saygılar sevgiler reveranssss !

Sparrow dedi ki...

Kibritçi sölediğin her şeye sonuna kadar katılıyorum bende sölüyorum bütün bunları bu şahsa ama anlamıyor yahu :p

Larien dedi ki...

Biricit teşekkürlerr :) yazıcam en yakın zamanda...

Kibritim kibritim sigaran olayım yavrumm :P sevmediler anasını satayım ya! aşk güzel güzel olmasına da adam gibi yaşayabilene yani.

Sparrow ne dedin de anlamadım be :D

Sparrow dedi ki...

sana mustafa sandaldan " gönlünü gün edeni sevmez sevda ister hep onu üzeni " şarkısını gönderiyorum Larien :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...