Pages

19.12.11

Ecele faydası var mı ki?

İstiyorum ama korkuyorum.
Umuyorum ama korkuyorum.
Gitmek istiyorum ama kaçıyorum çünkü çok korkuyorum...

4 dedim, olacak!:

StummScream dedi ki...

"Korkunun ecele faydası yok"

kuccukkurba dedi ki...

bence üzerine yürümeli.
Belki de keşke demektense iyi ki diyeceksin kimbilir...

Sparrow dedi ki...

yanlış saymadıysam seviyor çıktı. acele etme. olsa da olur olmasa da olur diye düşün.

ya da acele et. şuan içinden ne geliyorsa onu yap. pişman olacaksan da içinden geleni yaptığın için pişman ol!

Larien dedi ki...

Stumm, bakıcaz görücez artık..

kuccukkurba, o dediğinden destek alıyorum zaten en çok, inşallah öyle derim...

Sparrow, seviyor çıksın bu sefer nolur. Yorumun güç verdi bana her zamanki gibi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...