Pages

27.12.11

Bu sefer 'başka' olsun...


  Kafamdaki sorularla, acabalarımla, korkularımla, pişmanlıklarımla, bozuk psikolojimle, takıntılarımla ve paranoyaklığımla dopdolu ruh halimle bir yola baş koydum. Birinin elimi tutmasına izin verdim bu sefer bırakılmaması umuduyla. Korkularımın hapsettiği duygularımı açığa çıkarmama çabalarımla, güzel duygular ve sevilmenin verdiği heycanı yaşamak için yanıp tutuşan arzularım arasında sıkışıp kaldım. Kendimi bırakmaya korkuyorum. Birinin beni yeniden yerle bir etmesinden korkuyorum. Bir gün yine durup dururken hiç beklemediğim anda mutluluğumla birlikte psikolojimin ağzına sıçılmasından deli gibi korkuyorum. Elimin sıkı sıkı kavrandığı bir avucun içinden fırlatılıp başka tarafa atılmasından, kafamda kurduğum hayallerimin buldozerle yıkılmasından, aylarca sürecek bunalımın derinliklerine itilmekten ve düşünmekten kafayı yeme noktasına kadar geldiğim halde hiç bir sebep bulamamaktan ölesiye korkuyorum. Yaşadığım mutlu anların hatırlandıkça acı çektirmesinden, canımı acıtmasından, içimi kanatmasından, nereye baksam onunla ilgili bir şeyler görmekten ve bu durumun içinden çıkmak için çırpınmaktan ama bir türlü kurtulamamaktan delicesine korkuyorum.

  Korkularımdan kaçamıyorum. Korktuklarımın başıma gelmesini düşünmekten bile korkuyorum. Her şeyden korkuyorum ve korkularım yüzünden hareketlerimi kontrol edemiyorum bazen. Bir yola baş koydum koymasına da, korkularım beni o yolda nereden nereye sürükleyecek hiç bilmiyorum.

  Tekrar hayalkırıklığına uğramak, üzülmek, kendi kendimi yemek, iğrenç günler yaşamak istemiyorum. Allah'ım nolur bu sefer her şey istediğim gibi olsun...

12 dedim, olacak!:

Sparrow dedi ki...

İnşallah her şey istediğin gibi olacak. Korkma, korku insanı hataya sürükler. Sen içinden geldiği gibi yaşa. Her an yegane. Ve hepsinin tadını çıkarmaya bak. Hiçbir sızıntı olmasın hayatında.

Ama olur da... Kötü senaryoları düşünmek bile istemiyorum aslında. Ama olur da...

Bir yazıda okumuştum. Bir kişisel gelişim profesörü cebinden 50 dolar çıkarıp, kendini dinleyenlere sormuş. Bu parayı ister misiniz? diye. İsteyenler el kaldrmış. Prof parayı yere atmış, çiğnemiş, almış eline buruşturmuş. Ve sonra tekrar sormuş. Hala bu parayı istiyor musunuz? diye. Kalkan eller tekrar kalkmış. Prof: hala bu parayı istiyorsunuz. Ama ben bunu yere attım. Çiğnedim. Kirlendi. Tozlandı. Buruş buruş oldu. Ama bunları yapmadna önce 50 dolardı şimdi de 50 dolar. 49 dolar 99 sente düştü mü değeri? Hayır. Hala 50 dolar. Ve 50 doların değerini bilenler onu hala istiyorlar. Ne tür dış etkene maruz kalırsanız kalın, hayat sizi ne kadar zorlarsa zorlasın, yere atsın, çiğnesin. Siz sizsiniz. Değerinizden zerre azalma olmaz. Değerinizi bilenler de sizden asla vazgeçmez.

Ne yaşarsan yaşa. İyi yada kötü. Hangi ruh halinde, hangi psikolojide olursan ol. Sana gerçekten değer verenler, seni hiçbir zaman yalnız bırakmayacaklar. Senin yanında olmaktan asla vazgeçmeyecekler.

Pembe Kereste dedi ki...

İnşallah her şey istediğin gibi olur canım

agresif prenses dedi ki...

korkunun ecele faydası yok ama iyi düşün iyi olsun diye de bişey var...

herşey gönlünce istediğin gibi olsun canım :)))

crazywomanrosemary dedi ki...

Yorum yazayım dedim ama baktım ki Sparrow un sözlerine ekleyecek hiç bir sözüm kalmamış..ben de diyorum işe kendini sevmekle ve saygı duymakla başla..sen güzel yürekli iyi bir bireysin..unutma her şeyden önce sensin SEN !..:))

kuccukkurba dedi ki...

biliyo musun benim şu an hissettiklerim tam da senin üstesinden gelmeye çalıştıkların...
hiç gücüm yok, zaten bi daha düşersem ayağa kalkamayacakmışım gibi hissediyorum.
Ama geçecek biliyorum, insanoğluyuz sonucta. Bi şekilde hatalarımızın bedelini ödeyip tekrar tekrar doğruluyoruz her biri bi öncekinden daha fazla yaralasa bile...
Umarım bundan sonrası hayal bile edemeyecek kadar güzel olur senin için, mutluluk hep seninle olsun =)

Larien dedi ki...

Sparrow, inşallah canım. Anlattığın şey çok güzel ve doğru. Ama belki de sevdiğimiz ve yanımızda olmasını istediğimiz kişilerin gerçekten bize değer veren o insanlardan olmamalarından korkuyoruzdur. Yanımda olduğun ve iyi dileklerin için teşekkür ederim!

Larien dedi ki...

Pembe Kereste, inşallah canım inşallah :)

Larien dedi ki...

agresif prensesim, inşallah. Çok teşekkür ederim :) Annem de her gün kırk kere söyler bana aynı şeyi her konu için. Evrene güzel mesajlar yolla, iyi düşün iyi olsun. Umarım bir günn yapabilicem bunu :D

Larien dedi ki...

crazywomanrosemary, canımsın! Çok çok teşekkürler, inşallah her şey hepimizin gönlüne göre olur =)

Larien dedi ki...

kuccukkurba, canımmm nasıl mutlu oldum yorumuna. İnşallah inşallah, inşallah hepimiz hep deli gibi mutlu olalımm.

Hayatın her döneminde kırılıcaz, üzülücez ama yeniden ayağa kalkıcaz biliyorum ama işte o üzülme dönemi çok zor. Ondan korkuyorum ben de.

biricitconsungunlugu dedi ki...

umarım 2012de hersey gönlünce istediğin gibi olur,senin korkularını herkes yasıyor,korksanda korkmasanda hersey olacağına varıyor bazen :)

Larien dedi ki...

biricitim, ne yazık ki 2012'ye dair bir umut kırıntım bile yok. Ve yine ne yazdık ki yaşadıklarım bunu doğruluyor. "Her şey olacağına varır" düşüncesi huzur veriyor sadece biraz. Ne kadar ihtiyacı varmış gerçekten insanoğlunun, artık çabalamaktan vazgeçip bir şeyleri kadere, olacağına bırakmaya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...