Pages

15.8.11

Lambadan etkilenmiştim

Geçen kıştan kalma birşeyler..

  "Amerikan filmerindeki gibi, lambalarından biri yanıp sönen bir metrodayım. Kulağımda kulaklık, Teoman 'Güzel bir gün ölmek için' diyor, ayaklarımın ağrısı düşüncelerimi bastırıyor, kendime şaşırıyorum yine yine ve yine. Hava karanlık.Camın ardından başka bir boyuttaymış gibi birbirini kovalayan ışıklar kayıp geçiyor, etrafımda kimse yok. Tek başımayım ama etrafımda bir sürü insan var. Merak ediyorum, sadistliğim tutuyor sonra, bir an mutlu hissediyorum, sonra nerden ve neden geldiğini anlayamadığım bir üzüntü sızıyor içeri. 'Neden ki şimdi?' diyorum, Teoman da 'Sorma neden niçin, herşey yalnızlıktan.' diyor o ara. 'Bak bak bak bak güzel bir gün ölmek için..' diyor aldırmıyorum ona."

2 dedim, olacak!:

Sparrow dedi ki...

bencede larien boşver aldırma sen teomana :D

Larien dedi ki...

Zaten sırf ben aldırmadım diye dayanamadı hayata küstü, müziği bıraktı garibim :P:P:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...