Pages

30.5.11

Kıskanmış da olabilirim inkar etmiyorum.

  Şimdiiii, kendi kendimin aptallığına kızdığım, hatta kendi kendimi kendimin dizine yatırıp dövmeyi isteyecek kadar kendi kendime sinir olduğum durumları aktaracağım.

Neden ben hep ilk başta cool gözüküp, cool hissedip sonra karşımdakinin en ufacık bi hareketinden manalar çıkarıp, kendi kendime gelin güvey olup, havalara girmiş olup, sonra beklediğim hareketleri göremeyince, kendimi kaptırdığımı anlamış olup moralman çöküyorum? İğrenç bir hissiyat içerisindeyim yine. Hep aynı şeyleri düşünüyorum, hep aynı şeyleri söylüyorum sonunda kendime. Nedir benim bu herşeye hemen kendimi kaptırmam ve sonrasında hayalkırıklığı yaşamam? Sinir oluyorum kendime.

Ama bu erkekler de  neden bu kadar umursamaz, düşüncesiz, satış yapmaya meyilli varlıklar ve neden kaymaya her daim hazır bi akılları ve ilgileri var? Neden bir tanesi de sadık, vefakar olmaz? Neden senin hoşlandığın bi erkek de gönlüne göre çıkmaz? Senin değil de, neden benim hoşlandığım bir erkek de gönlüme göre çıkmaz? Hepsi öküz mü yoksa ben mi bildiğin salağım? Evet, hem onlar öküz hem ben salağım anladım.

Of bi de şu bi kere bir şeye moralim bozuldu mu, günümün tamamının öyle geçmesi huyum ölsün. Bi yere kadar başarabilsem de, hepten birşey yokmuş gibi davranamıyorum moralim bozulunca. Hadi davrandım diyelim, beynimin ve hislerimin kontrolünü ele alamıyorum ki hiç. Dışardan durumu kurtarsam da içten içe yiyip bitiriyorum kendimi. O kafamın içinde olup bitenler ve hissettiklerim beni çileden çıkarıyo yemin ederim. Öyle bi bozuyo ki sinirimi ve moralimi, oturup somurtasım hatta bazen ağlayasım geliyo. Bu konuda değil, herşeyde aynıyım ben.

Hep de aynı sistem işliyo; yeni gelen halihazırdakini unutmamı sağlarken, kendisiyle aklımı işgal etmiş oluyo ve o da giden kişinin gitmeden önce hissettirmiş olduğu şeyler gibi bi sonuç getirince, değişen şey hiçbişey olmuş oluyor (cümlemi anlayana dvd hediye filan). Sonuç hep aynı yani. Kısırdöngü olmuş gidiyor da nereye kadar ama ya?

Son olarak, bu durum, benim benden hoşlanan biriyle ilgilenmemiş olmamdan dolayı değildir dimi? Eden bulur ettiğini filan misali?

Yeni yeni hoşlanmaya başladığım ve onun da benden hoşlanmaya başlayabilitesinin olduğunu sandığım birinin, ertesi gün beni resssmen satarak bütün gün başka biriyle ilgilenmesi, iğrenç, berbat, sinir bozucu, çok ama çok boktan ve ötesi bi durum.

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...