Pages

1.2.11

Aynı bokun laciverti misiniz?

Genelde neden hep şöyle olur?;

   Erkek; "İlişki adamı değilim ben" diyip, 2 gün sonrasında ilişkiye başlar,

 veya,

    Yine erkek; "Ciddi ilişkiler bana göre değil" diyerek ayrıldığı kızın hemen ardından çıktığı kişiyle evlenir filan.

  What the fucking fuck? Burda suçlu kim şimdi? Benim eksim neydi, diğerinin artısı ne? Orası muamma. (Belki de aradığı "şey"i bulmuştur.) Öğrenmeye de çok meraklı değilim. Ama "Eden bulur ettiğini" felsefesine sığınarak, huzuru buldum, evet.

Veee başka birisiyle ilişkisinin olduğunu öğrendiğimde hiç tahmin edemeyeceğim şekilde hissettiğim koca bir "Hiç" bana kendimi fazlasıyla güzel hissettirdi.

4 dedim, olacak!:

' My Story dedi ki...

aslında olay ekside yada artıda değil.tamamiyle erkeklerin ve tüm hemcinslerinin dengesizliğinden kaynaklı bişey :) bir nevi alışkanlık olmuş bünyelerinde yani.

Larien dedi ki...

dengesizlik onların vazgeçilmez özellikleri zaten :)

Missbone dedi ki...

Bomba.
:)

Larien dedi ki...

acı gerçekler :D teşekkür ederim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...