Pages

30.1.11

Just a Trial

Bir ruh hali karmaşasının ardından başladı yazma hevesim;

  Öfkemi ve acımı biriktirdim içimde. Doldum, doldum. Kimle paylaşsam rahatlayamadım,
sonra kalem, kağıt ve geçirmek zorunda olduğum bolca boş bir vakit geçti elime.
Yazdım, yazdım. Düşünmeden, ne yapacağımı planlamadan yazdım; öfkemi, üzüntümü
 çıldırırcasına yazdım, kustum içimde ne varsa boş kağıdın yüzüne. Ben yazdıkca karalandı,
 kirlendi; ben arındıkça, o pislendi. Acımadan yazdım, karaladım, parçalarcasına döktüm
içimi bir zamanlar beyaz olan yapraklara. Kafamın içinde sessiz çığlıklar atan, soluksuz kalırcasına
 çırpınan düşüncelerimin sesini bastırmaya çalışarak yazdım, şuurumu kaybediyorum sandım.
 Bir ara kendime dışardan bakarken buldum, yapabileceğim hiçbir şey olmadan, devam etti o kız
 kalemiyle kağıda acı çektirmeye. O yeterince
acı çekmişti, sıra kağıttaydı. Yavaşça sokuldum
ona, sonra yeniden kağıda bakarken buldum kendimi. Yazdım, çizdim, karaladım,
 delik deşik ettim onu. Sonra kaptığım gibi buruşturdum bütün kağıtları, sanki
elimde acı çektirmek istediğim "biri" varmış gibi. İşkence ede ede kırdım bütün
 çizgilerini, buruşturdum derisini, çürüttüm her bir eklemini. Sonra pişman oldum.
Seve okşaya açtım top haline getirdiğim kağıtları. Düzeltmeye çalıştım yüzünün kırışıklıklarını, elimle
 okşadım kapkara olmuş yüzünü, parmaklarıma bulaştı simsiyahlığı. Bana tepki vermeden öylece
 durdu karşımda, "Niye hiçbir şey söylemiyorsun?" dedim, cevap vermedi. Beynimden dışarı taşmaya
 çalışan, kafatasımı yarıp özgür kalmaya çalışan düşünceler bir ağızdan haykırıyorlardı,
 umursamadan düzeltmeye devam ettim. Hırçınca çektim, dümdüz yaptım hepsini. Boş bir ifadeyle
 bakıştık birbirimize. Sonra katladım, koydum "çantamın" içine. Ağzını da sımsıkı kapadım dışarı
çıkamasınlar diye, kimse onları bulamasın diye, kimse bulanan zihnimin sıçrattığı çamurları farketmesin diye.
 Bu muharebemizin ardından elime geçen koca bir "hiç" oldu. Ola ola en sonunda kirlenen hem o oldu,
 hem de ben..

1 dedim, olacak!:

Phoebe* dedi ki...

Blog adresimi değiştirdim .. sizin de bilginize (:
http://kirli-suyunda-pariltilar.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...