Pages

12.12.10

The Relief..



"Fall in love or fall in hate.
Get inspired or be depressed.
Ace a test or flunk a class.
Make babies or make art.
Speak the truth or lie and cheat.
Dance on tables or sit in the corner.
Life is divine chaos. Embrace it.
Forgive yourself. Breathe.
And enjoy the ride..."

ve

"Acı zihindedir." Sözleri beni kendime getirdi aslında. Ha bir de şunu anladım; geçecek geçecek diye geçmesini bekliyordum, sonradan dank etti, beklemekle olmuyormuş. Vahiy mi bu, bir anda geliversin ya da geçiversin. Farkettim ki ben geçmesini beklemeyi bıraktığım anda geçti... İlginç. Acı zihindedir ya, benim kafamda bitiyor her şey ve orada da başlıyor. Üzülüp üzülmemek, birşeylere takmak, sevinmek, istemek, inanmak... Hepsi (belli bir noktaya kadar) orada oluyor. Tabi kişinin elinde olmayan durumlar hariç, o kadar da iddialı değilim canım. "Seize the day"imiz var bir de; seize the day, or die regretting the time you lost. Yaşadığın bugün senin hayatındır aslında, bunu yazdığım bu an da benimki, ya da şu an aldığım nefes.. Hayatım şu andan ibaret, senin de, onun da... Geçirdiğin her saniye geride kalıyor, senin "geçmiş"in oluyor, yaşayacakların da muamma... Geriye kalıyor "şimdi"miz. Ee, bu da değmeyecek kişiler ya da olaylar için harcamaya değmeyecek kadar değerli.

  Acını zihninde bitir ve anı yaşa,çünkü yaşamın ondan ibaret...

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...