Pages

25.11.10

Haydi Hayırlı Olsun!


  Şuraya gitsem bi... Dinlerdim kafamı ne güzel, bu iskelede oturmak istiyorum biraz.. Niye böyle oldum ki ben şimdi? Acaba paranoyak ya da şizofren filan mıyım? Bilemiyorum.. Aslında bir şey varsa vardır, yoksa da yoktur ama dimi?.. Mutsuz hissettiysem bir şeyler sebep olmuş olmalı buna, yoksa ben neden bir şeyleri kafama takmayı hobi edineyim ki? Erkek arkadaşımla çıkıyo muyuz biz şimdi anlamadım :S Ama insan bu kadar da telefon başında beklemez ki.. Bekletilmemeli cık cık cık! Sesim tanınmaz halde, burnum, burnum gibi değil, nasıl işe gideceğim yarın çok merak ediyorum.. Bir de sevgili dostlarım var, hepsi ayrı ayrı yorum yapıyor sağ olsunlar ama benim kafam karışıyor yahu... Ne kadar da zor gibi gözüküyor her şey, halbuki o kadar basitti ki; "All I want is just happiness..."

0 dedim, olacak!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...